جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها با ترور شهید فخری‌زاده تلاش دارند هر آنچه را که داریم از ما بستانند

جهاد اسلامی: صهیونیست‌ها با ترور شهید فخری‌زاده تلاش دارند هر آنچه را که داریم از ما بستانند
سه شنبه 18 آذر 1399 - 14:12

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سی و سومین سالرزو انتفاضه اول ضمن تأکید بر جانفشانی در برابر تجاوزهای دشمن، تأکید کرد که دشمن صهیونیستی با ترور دانشمند هسته‌ای ایران، تلاش دارد هر آنچه را که داریم، بستاند.

العالم - فلسطین اشغالی

«زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین، امروز (سه‌شنبه)، در سی و سومین سالروز انتفاضه اول فلسطین معروف به انتقاضه سنگ (۸ دسامبر ۱۹۸۷)، به موضوع آرمان فلسطین و ترور شهید «محسن فخری‌زاده» دانشمند هسته‌ای ایران پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری «العهد»، دبیرکل جهاد اسلامی در این خصوص گفت: «دشمن صهیونیستی تمام معیارهای اخلافی، دینی و انسانی را در هم شکسته است».

زیاد النخاله ادامه داد، دشمن امروز با وقاحتی عیان به هم‌پیمان برخی کشورهای منطقه تبدیل شده و با امت اسلامی و مردم منطقه در تقابل است.

النخاله در ادامه با بیان اینکه توسعه طرح صهیونیستی با اسلام و تاریخ در تضاد است، تأکید کرد که صهیونیست‌ها با صلح آلوده خود، می‌خواهند، مسئله اعلام قدس به عنوان پایتخت خودشان را از نگاه‌ها پنهان کنند.

وی ادامه داد: «گمان می‌کنند که با به راه‌انداختن تبلیغات رسانه‌ای، فشار را کم خواهند کرد و جهان را از یهودی‌سازی خود به موضوع دیگری مشغول خواهند کرد».

دبیرکل جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد: «فرار به جلو همان کاری که تشکیلات خودگردان فلسطین انجام داد، نه‌تنها چیزی را به ما باز نخواهد گرداند بلکه حقایقی جدیدی را نهادینه خواهد کرد».

زیاد النخاله در ادامه اظهاراتش به ترور شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته هسته‌ای ایران پرداخت و گفت: «دشمن صهیونیستی در تلاش است هر آنچه را که داریم از ما بگیرد حتی علم را، آن هم با ترور محسن فخری‌زاده دانشمند [ایرانی]».

نخاله در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه دشمن با تسلیحات آمریکایی و صهیونیستی در منطقه کشت و کشتار به راه می‌اندازد، گفت: «ترور دانشمند فخری زاده انتقامی بود از ایران به خاطر ایستادگی این کشور در کنار آرمان‌های عادلانه».

دبیرکل جهاد اسلامی در بخش پایانی اظهاراتش همچنین تأکید کرد: «امروز، وظیفه ما در سرزمین فلسطین و در هر جای دیگری آن است که برای پایان دادن به تجاوزها علیه خود و علیه امت‌مان هر آنچه می‌توانیم برای جانفشانی انجام دهیم».

فارس

پربیننده ترین خبرها