حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری؛ بازداشت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی

حمله نظامیان صهیونیست به کرانه باختری؛ بازداشت و زخمی شدن ده‌ها فلسطینی
چهارشنبه 19 آذر 1399 - 22:20

حمله امروز نظامیان صهیونیست به مناطق مختلف کرانه باختری با بازداشت یا زخمی شدن ده‌ها فلسطینی همراه شد.

العالم- فلسطین اشغالی

نظامیان رژیم صهیونیستی امروز نیز با حمله به مناطق مختلف کرانه باختری شماری از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند که در برخی مناطق به درگیری میان اهالی با نظامیان رژیم اشغالگر منجر شد.

بر اساس گزارش روزنامه فرامنطقه‌ای القدس العربی، نظامیان صهیونیستی صبح امروز هفت نفر از شهروندان شهرک «بلعا» در شرق «طولکرم» را با حمله به خانه‌هایشان و پس از تخریب اسباب و اثاثیه آنها بازداشت کردند.

در شهرهای نابلس و سلفیت نیز دو شهروند فلسطینی بازداشت شدند.

شماری از شهروندان فلسطینی نیز در حمله نظامیان رژیم اشغالگر به شهرک «سبسطیه» در شمال نابلس بر اثر استنشاق گاز اشک آور دچار حالت خفگی شدند .

«محمد عازم» شهردار سبسطیه گفت: «نظامیان صهیونیست با تیراندازی شدید و شلیک بمب صوتی و گازهای سمی و اشک آور به این شهرک هجوم آوردند که منجر به آسیب دیدن شماری از شهروندان فلسطینی شد.»

اهالی شهرک «جبع» شهر جنین در شمال کرانه باختری نیز امروز با حمله نظامیان رژیم اشغالگر مقابله کردند که به زخمی شش جوان فلسطینی به ضرب گلوله پلاستیکی مهاجمان صهیونیست و آسیب دیدن ده ‌ها فلسطینی بر اثر استنشاق گاز اشک آور منجر شد که برخی از آنها برای مداوا به درمانگاه منتقل شدند.

چندین خانه در شهرک جبع نیز امروز مورد تفتیش نظامیان صهیونیست قرار گرفت که با تخریب اسباب و اثاثیه خانه‌ها و به وحشت افتادن شهروندان همراه شد.

نظامیان صهیونیست همچنین با حمله به اردوگاه الجلزون شهر رام الله در مرکز کرانه باختری و همچنین شهر بیت لحم نیز هفت فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست نیز امروز با پشتیبانی نظامیان صهیونیست وارد صحن‌های مسجد الاقصی شدند و شروع به انجام اقدامات تحریک آمیز کردند.

فارس

پربیننده ترین خبرها