گناه بزرگ پزشک عربستانی: رسوایی سیاست های بن سلمان!

گناه بزرگ پزشک عربستانی: رسوایی سیاست های بن سلمان!
پنج‌شنبه 20 آذر 1399 - 07:54

تمام تلاش رسانه های عربستانی در سال های ظهور بن سلمان در عرصه قدرت، به تصویر کشیدن حاکمی روشنفکر است که تمام تلاش خود را صرف پیشرفت و مترقی کردن کشور کرده است! اما آنها فراموش کردند که به مخاطب خود بگویند چیزی که همه این سال ها سعودی را عقب مانده گذاشته است افراطی گرایی همسو با چهره تحریف شده اسلام توسط وهابیت سعودی و بن سلمانی هاست.

العالم_درگوشی

تمامی شهروندان عربستانی که از شخصیت بن سلمان ولیعهد عربستان شناخت دارند از روز اول به سیاست پیشرفت و روشنفکری که ادعا کرده بود آن را رهبری می‌کند، شک داشتند.

آنها تاکید می‌کنند که این سیاست ها برای کنار گذاشتن شاهزادگان خانواده آل سعود است، کسانی که رقیب های سرسختی برای بن سلمان در رسیدن به تخت پادشاهی هستند و همچنین افرادی که شخصیت‌های واقعی اصلاح‌گر جامعه می‌باشند و دارای نفوذ حکومتی اقتصادی هستند و در جامعه سعودی جایگاه ویژه‌ای دارند و بن سلمان توانست به کمک این سیاست ها آنها را برای همیشه ساکت کند.

کارشناسان مسائل سعودی بارها تذکر دادند که این سیاست های روشنفکری که بن سلمان آنها را در پیش گرفته هدفی جز کنار گذاشتن جوانان عربستانی از جامعه و دور کردن آنها از واقعیتشان و غافل کردنشان از آنچه اتفاق می‌افتد به کمک انحطاط اخلاقی و فحشا به طور گسترده و تندرو و بدون هیچ خط مشی ندارد تا جایی که کنسرت های غیر اخلاقی که در عربستان توسط گروه های غربی آمریکای برگزار می‌شود و با آنچه در آمریکا برگزار می شود فرقی زیادی ندارد.

دلایلی که این حقیقت را تاکید می‌کند بسیار زیاد و بی شمار است یکی از این دلایل دنبال کردن شخصیت واقعی و زندانی کردن و شکنجه آنها تا حد مرگ توسط بن سلمان بود آنچه برای فعال اجتماعی همچون دکتر عبدالله الحامد و آیت الله علامه شیخ نمر باقر النمر اتفاق افتاد بیانگر این واقعیت است بن سلمان این شخصیت ها را فقط به خاطر تبلیغات اصلاح گرانه و واقعیت جامعه عربستانی به قتل رساند. در حالی که این شخصیت‌ها هیچکدام بر علیه حکومت و بن سلمان تبلیغات منفی و انقلابی و نافرمانی یا حمل سلاح نکرده بودند.

آخرین رسوایی های بن سلمان و آنچه از دروغ بودن تبلیغات رسانه های عربستانی در مورد اصلاح و روشنفکری می توان مثال زد حکم زندان شش ساله برای پزشک سعودی ولید فتیحی بود و ممنوعیت وی از سفر به مدت ۶ سال آن هم با تهمت های دروغینی همانند گرفتن شناسنامه آمریکایی بدون اجازه حکومت عربستان و انتقاد از کشورهای عربی روی صفحه شخصی خود در توییتر و پشتیبانی از گروهک‌های تروریستی و همدردی با آنهاست منظور سعودی ها از گروهک های تروریستی اخوان مسلمین است!

آنچه بر همه عیان است که دکتر فتیحی مخالف حکومت نبود در مورد سیاست صحبت نمی کرد وی فقط یک پزشک برجسته و یک مدیر موفق در اداره بعضی از موسسات پزشکی در داخل عربستان بود و تنها گناهش که موجب خشم بن سلمان و موجب زندانی شدنش نیز شده است وی به رسانه روی آورد و یکی چهره‌های سرشناس رسانه ای شد در برنامه های خود پیام هایی برای پیشرفت انسان از لحاظ روحی و جسمی منتشر می‌کرد و تلاش داشت تا ارزش‌های انسانی پیشرفته را در جوانان عربستانی بیدار کند و این از نظر بن سلمان یک خطر بزرگ و تهدید جدی برای سیاست روشنفکری دروغین وی است.

چیزی که برای همه اثبات شده است این است که بن سلمان در شرایط کنونی از جوانان تحصیلکرده روشنفکر و دانای عربستانی که دکتر فتحی سعی در اصلاح واقعی آنان دارند بیم دارد و این خواسته از نظر بن سلمان خطر بزرگی است که آن را رد می کند زیرا که این سیاست ها موجب نابودی سیاست روشنفکری ویمی شود بن سلمان تلاش می کند شخصیت جوانان عربستانی را برای همیشه نابود کند و از آنان جوانانی بی‌فایده غرق در لذت های ارزان و بی ارزش بسازد به همین دلیل با تمامی کسانی که با این نقشه های شوم مخالفت می‌کنند دشمنی سرسخت میکند.

پربیننده ترین خبرها