سومین سالروز پیرزی بر داعش؛

حکیم: عراقیها با لبیک به فتوای مرجعیت پیروزی بر تروریسم را رقم زدند

حکیم: عراقیها با لبیک به فتوای مرجعیت پیروزی بر تروریسم را رقم زدند
پنج‌شنبه 20 آذر 1399 - 14:03

رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در عراق گفت که جوانان عراقی با لبیک به فتوای مرجعیت عالی دینی عراق حماسه پیروزی بر تروریسم را رقم زدند.

العالم ـ عراق

سید عمار حکیم رهبر جریان حکمت ملی و ائتلاف عراقیون در عراق امروز در پیامی به مناسبت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش تصریح کرد: در دهم دسامبر هر سال، جشن بزرگ ملی عراق در پیروزی بر تروریسم و ​​در هم شکستن آن با دستان پرتوان جوانانی برگزار می شود که با لبیک به فتوای مرجعیت عالی دینی، به ندای میهن پاسخ دادند و برای حماسه آفرینی رهسپار شدند و بدون توجه به دشواریها، مواضع شجاعانه ای رقم زدند تا اینکه اراده الهی وعده خود را با دست آنها تحقق بخشید.

وی افزود: به همین مناسبت، ما مسئولیت پاسداری از پیروزی را از طریق جلوگیری از بروز دستاوزیرها برای بازگشت تروریسم و تشدید طرح های امنیتی و خشکاندن منابع فکری و مالی آن را مسئولیت همگان می دانیم.

به گزارش ایرنا، حکیم همچنین "خواستار بازسازی شهرهای آزاد شده از دست گروه تروریستی داعش و بازگشت همه آوارگان به خانه هایشان شد و بهشت برین را برای شهدای نیروهای امنیتی عراق از ارتش و پلیس و الحشد الشعبی گرفته تا پیشمرگه و فرزندان عشایر و سایر رده های دلاوری که این حماسه جاوادنه را رقم زدند،" خواستار شد.

دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و دبیرخانه هیات وزیران عراق امروز را به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی اعلام کرده است.

پربیننده ترین خبرها