مصطفی الکاظمی: عراق تجزیه را نمی‌پذیرد

مصطفی الکاظمی: عراق تجزیه را نمی‌پذیرد
پنج‌شنبه 20 آذر 1399 - 14:54

نخست‌وزیر عراق امروز در جمع فرماندهان امنیتی و نظامی این کشور گفت: یروزی بر داعش، تنها یک پیروزی نظامی نیست بلکه پیروزی تمدن مقابل عقب‌ماندگی، پیشرفت مقابل عقب‌گرد، انسانیت مقابل توحش و عراق واحد و یکپارچه مقابل تجزیه و تقسیم است

العالم - عراق

«مصطفی الکاظمی»، نخست‌وزیر عراق امروز با سفر به شهر «الفلوجه» در استان الانبار در جمع فرماندهان امنیتی و نظامی در این استان گفت: پیروزی که عراق بر داعش محقق ساخت و خون عراقی‌ها برای شرافت و سرزمین عراق بر زمین ریخته شد. در چنین روزی، ای قهرمانان!.. بازوها، ایمان و ریشه‌های ملی شما این پیروزی را بر داعش محقق ساخت.

الکاظمی تصریح کرد: تمامی رزمندگان، افسران و درجه‌داران در ارتش، پلیس، سرویس مبارزه با تروریسم، الحشد الشعبی و پیشمرگه و تمام کسانی که با این سازمان تروریستی جنگیدند، رهبران این پیروزی هستند که با فداکاری و قهرمانی آن را به ملت عراق تقدیم کردند.

وی تاکید کرد: جوانان گوش دهید... این پیروزی عراقی است... خونی که برای شرافت و سرزمین ریخته شد، عراقی است... فداکاری‌های صورت گرفته، عراقی است... بلکه دوستان ما در سراسر جهان به ما کمک کردند اما پیروزی به دست آمده با تلاش و فداکاری‌های عراقی محقق شد و این ما بودیم که در نهایت پیروز شدیم.

نخست‌وزیر عراق ادامه داد: الفلوجه، الخالدیه و الانبار، مناطقی بودند که داعش تلاش کرد آنها را از عراق برباید، اما عراق تقسیم و تجزیه را نمی‌پذیرد.

پربیننده ترین خبرها