الفیاض: الحشد الشعبی قدرت کوبنده برای پاسداری از عراق است

الفیاض: الحشد الشعبی قدرت کوبنده برای پاسداری از عراق است
جمعه 21 آذر 1399 - 01:25

رئیس سازمان «الحشد الشعبی» عراق با گرامیداشت سومین سالروز پیروزی بر گروه تروریستی داعش تاکید کرد که الحشد الشعبی قدرت کوبنده در دست نظام عراق برای پاسداری از مردم، سرزمین و مقدسات است.

العالم-عراق

در بیانیه پنجشنه شب «فالح الفیاض» به مناسب سومین سالروز پیروزی این کشور بر گروه تروریستی داعش آمده است: الحشد الشعبی بخش اساسی از سیستم امنیتی عراق و متعهد به کلیه دستوراتی است که از طرف فرمانده کل نیروهای مسلح صادر می شود.

وی با اشاره به حماسه سازی عظیم ملت عراق در نبرد با گروه تروریستی داعش و پیروزی بر آن‌ها گفت: این پیروزی جهان را شگفت زده، دوستان را شاد و دشمنان را خشمگین کرد و مکر نیروهای تاریکی را به خودشان بازگرداند.

الفیاض تصریح کرد: در چنین روزی، به یاری خداوند و برکات فتوای مرجعیت پدرانه و خون شهیدان و همت دلاوران همه تشکیلات و رده‌ها و بویژه نقش بزرگ و اساسی (سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس) فرماندهان شهید عملیات پیروزی (بر داعش) پاکسازی کامل خاک عراق از لوث داعشی‌ها که حامیان مالی و تسلیحاتی آنها به آنها دل بسته بودند، صورت گرفت و آنها سرخورده و نا امید شدند.

وی خطاب به مردم عراق افزود: فرزندان شما در الحشد الشعبی در کنار سایر برادران خود در در همه رده های نیروهای امنیتی حماسه بی نظیری رقم زده و شدیدترین نبردها را انجام داده و همگی سربلند و پیروز از آنها بیرون آمدند.

الفیاض تصریح کرد: ما با مرجعیت پدرانه که صاحب فضل در این پیروزی است و شهیدان فرمانده عملیات پیروزی و ملت سربلند خود که از هیچ تلاشی برای پشتیبانی از ما دریغ نکردند، تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

دهم دسامبر (۲۰ آذرماه) مصادف با سومین سالروز پیروزی عراق بر گروه تروریستی داعش است و دبیرخانه هیات وزیران این کشور امروز را به منظور گرامیداشت این مناسبت، تعطیل عمومی اعلام کرده است.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها