یکشنبه آبی‌ها/ استقلال صدر نشین لیگ/ آبی های کره ای به پرسپولیس رسیدند

یکشنبه آبی‌ها/ استقلال صدر نشین لیگ/ آبی های کره ای به پرسپولیس رسیدند
دوشنبه 24 آذر 1399 - 12:06

تیم فوتبال استقلال با برتری خارج از خانه دو بر صفر مقابل شهرخودرو مشهد به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر رسید.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

روز یکشنبه /23 آذر ماه/ در دیداری حساس از هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف استقلال تهران رفت و دو بر صفر شکست خورد.

استقلال بازی را تهاجمی آغاز کرد تا به طلسم نتیجه نگرفتن در ورزشگاه امام رضا پایان داده و بتواند به صدر جدول برسد.

در دقیقه یازدهم اشتباه بازیکنان میزبان موجب شد تا «سبحان خاقانی» بازیکن جوان استقلال که برای نخستین بار در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته است، گل نخست این بازی را به نام خود ثبت کند.

در دقیقه پانزدهم تیم شهرخودرو در آستانه گل تساوی قرار گرفت که ضربه «احمد الجبوری» را «رشید مظاهری» به خوبی مهار کرد.

حملات شهرخودرو ادامه یافت و دو دقیقه پس از آن تیرک دروازه ناجی استقلال شد و توپ برگشتی را هم «حسن جعفری» به بیرون زد.

در دقیقه ۲۵ «عرفان معصومی» از شهرخودرو به دلیل خطای شدید روی «محمدحسین مرادمند» با کارت قرمز مستقیم از زمین اخراج شد تا کار میزبان سخت‌تر شود.

در آخرین دقیقه نیمه نخست «محمد دانشگر» مدافع پیش‌تاخته با ضربه سر زننده گل دوم استقلال لقب گرفت تا تیم تحت هدایت «محمود فکری» به آرامش برسد.

این نتیجه تا پایان این دیدار با وجود حملات متعدد شهر خودرو باقی ماند.

استقلال با این پیروزی، ۱۱ امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به صنعت نفت به صدر رسید. شهرخودرو هم در امتیاز هفت باقی ماند.

صعود اولسان به فینال/ ببرهای کره ای به پرسپولیس رسیدند

تیم فوتبال اولسان هیوندای کره جنوبی دیروز / یکشنبه 23 آذرماه/ با شکست ویسل کوبه ژاپن به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسید و حریف پرسپولیس شد.

دومین بازی مرحله نیمه‌نهایی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۰ بین ۲ تیم اولسان هیوندای کره جنوبی و ویسل کوبه ژاپن از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه به وقت تهران آغاز شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه نماینده کره موفق شد با نتیجه ۲ بر یک به برتری برسد.

این دیدار در پایان ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک تمام شد. نماینده کره در نیمه اول عملکرد بهتری داشت و ۲ بار تا آستانه باز کردن دروازه تیم ژاپنی پیش رفت اما موفق به زدن گل نشد. در سوی مقابل نماینده ژاپن با احتیاط زیادی بازی کرد و کاملاً نبود آندرس اینیستا در عملکرد این تیم مؤثر بود. در ۴۵ دقیقه دوم همه چیز با گل زودهنگام ویسل کوبه تغییر کرد. تیم ژاپنی روی یک حرکت تمرین شده و از یک ضربه کرنر به گل رسید. هوتارو یاماگوچی در دقیقه ۵۲ زننده این گل بود. در ادامه حملات تیم کره‌ای شدت گرفت اما در عین ناباوری بازهم ویسل کوبه به گل رسید. گلی که توسط VAR مردود اعلام شد. سرانجام حملات اولسان به نتیجه رسید و در دقیقه ۸۴ بیورن یانسن توانست کار را به تساوی بکشاند. این گل در ابتدا مورد قبول واقع نشد اما VAR وارد ماجرا شد و گل را صحیح اعلام کرد.

در وقت اضافه اول بازهم این تیم اولسان بود که روی دروازه حریف خود خیمه زده بود اما در ادامه ویسل کوبه جلو آمد و صاحب چند فرصت طلایی شد اما توپ‌ها به گل تبدیل نشد. در دقیقه ۱۱۷ اما اتفاق بزرگ رخ داد. تیم اولسان با اشتباه گلر ویسل کوبه صاحب پنالتی شد و جونیور نگرائو در دقیقه ۱۱۸ گل برتری تیمش را به ثمر رساند تا بازی با نتیجه ۲ بر یک به اتمام برسد و حریف پرسپولیس شود.

نماینده فوتبال کشورمان پیش از این موفق شده بود النصر عربستان را در ضربات پنالتی شکست دهد و به عنوان اولین تیم راهی فینال شود. بازی نهایی روز ۲۹ آذرماه برگزار می‌شود.

پیروزی تراکتور در اولین روز سرمربیگری شجاعی

تیم فوتبال تراکتور در هفته ششم لیگ برتر باشگاه‌های ایران موفق شد با یک گل ماشین‌سازی را شکست دهد.

در ادامه رقابت‌های هفته ششم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های ماشین‌سازی و تراکتور تبریز دیروز (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام به مصاف هم رفتند.

تراکتور و ماشین‌ سازی در شرایطی این مسابقه را برگزار کردند که هر دو تیم هفته گذشته مربی خود را از دست دادند و با مربیان موقت به شهرآورد تبریز رسیده‌ بودند.

مشعود شجاعی در اولین روز سرمربیگری‌اش پیروزی ارزشمندی را به دست آورد تا تراکتور را از بحران خارج کند.

در دقیقه ۹۴ محمد قنبری که به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده بود با حرکت فردی خود در محوطه جریمه ماشین سازی موقعیت خوبی را خلق کرد و توانست با ضربه‌ای دقیق گلزنی کند.

تراکتور با این پیروزی تعداد امتیازات خود را به عدد ۹ رساند و در جایگاه ششم جدول قرار گرفت و ماشین سازی با یک امتیاز همچنان در قعر جدول قرار دارد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها