سیلی پارلمان عراق بر صورت ائتلاف شوم آمریکایی صهیونیستی و سعودی

سیلی پارلمان عراق بر صورت ائتلاف شوم آمریکایی صهیونیستی و سعودی
شنبه 29 آذر 1399 - 22:48

فالح الفیاض، رئیس شورای حشد الشعبی در مراسمی که به مناسبت نخستین سالگرد شهادت، سرداران پیروزی بر "داعش"، شهیدان قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس در ساختمان پارلمان عراق برگزار شد، در پاسخی دردناک و گزنده به مزدوران سفارت آمریکا و گروه های جوکر و بعثی و بوق های تبلیغاتی آنها از جمله شبکه العربیه عربستان گفت: دشمن می خواست ما خود را کوچک بدانیم و ارزشی برای جامعه خود قائل نشویم. او هر تهمتی که توانست به المهندس زد در حالی که المهندس الان یک قهرمان و سمبل و معلم است.. ما المهندس و سلیمانی و همرزمانشان را که با آنها به شهادت رسیدند، قهرمان می دانیم.

العالم - کشکول

مراسم با شکوهی که پارلمان عراق برای سرداران پیروز برگزار کرد، همچون صاعقه ای بر سر آمریکا، عربستان، رژیم صهیونیستی و گروه های جوکر و بعثی، فرقه گراها و مزدوران سفارت آمریکا فرود آمده است. آنها تصور می کردند با راه انداختن موج گسترده تبلیغات علیه سرداران پیروز، می توانند بین ملت عراق و سردارانش و الحشد الشعبی – که دست ائتلاف شوم آمریکایی را قطع کردند - فاصله بیندازند و اکنون این ائتلاف، برای همه نقشه های خبیثانه ای که به برکت هشیاری و زیرکی و تجربه و همبستگی ملت عراق نقش بر آب شده اند، عزا گرفته اند.

الفیاض در پیامی صریح و روشن برای ائتلاف شرارت آمریکایی اعلام کرد که حشد الشعبی به خون مهندس خود، ابومهدی المهندس و معلم خود، حاج قاسم سلیمانی وفادار است.. این دو سردار شهید مجموعه ای از ارزشها را بنا نهاد که با جانفشانی به پیش می رود و از دشمن نمی هراسد و بارها اراده ائتلاف شرارت را در هم شکسته است.. برگزاری مراسم یادبود و سالگرد برای شهدا، نه به معنای بازگشت به گذشته است و نه به معنای گریه و زاری بر آنها.. بلکه خصلت ملت های زنده است که خون شهیدان چراغی برای آینده می دانند .. شهید سلیمانی نماد ارزش والای اسلامی بود.

در همین راستا بسیاری دیگر از حضار از جمله محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق طی سخنانی به تمجید از نقش مرجعیت عالی قدر و رزمندگان حشد الشعبی و عشایر و نیروهای امنیتی در پاسداری از وطن پرداختند.

اما در مقابل، همان کسانی که مرگ و ویرانی و نابودی به عراق صادر کردند و دهها هزار تروریست داعشی را برای منفجر کردن جنازه های کثیفشان در میان ملت عراق به این کشور فرستادند، آه و ناله شان سر به فلک کشیده است. شبکه بدنام العربیه وابسته به عربستان سعی کرد این رویداد بزرگ را از دریچه تفکر فرقه گرایانه و وهابی خود و با دروغ پراکنی و با استفاده از الفاظی چون "جنجالی" پوشش دهد؛ و برافراشته شدن تصویر شهید قاسم سلیمانی در پارلمان عراق را "مایه جنجال" در شبکه های اجتماعی توصیف کند. اما همین شبکه به چشمان خود دید که چگونه نقشه شوم آمریکا و رژیم صهیونیستی و عربستان برای ایجاد شکاف بین ملت عراق و حشد الشعبی شکست خورد.

شبکه "العربیه" عربستان سعودی و خواهرانش مانند "سی ان ان عربی" و "الحره" آمریکایی و اسکای نیوز عربی امارات که نسبت به ملتهای ایران و عراق کینه دارند، کوشیدند واکنشها را بسیار گسترده و خشمگینانه به تصویر بکشند اما مشخص شد که تمام اینها ساخته و پرداخته باندهای سعودی، بعثی و جوکری است.

در این میان، شاهزاده سعودی صخام بن خالد آل سعود که به شاهزاده مگسهای الکترونیک سعودی معروف است در صفحه خود در تویتر با حمله به نمایندگان مجلس عراق آنان را اشخاصی توصیف کرد که عقل ندارند و نماینده ملت عرب اصیل عراق که شهید سلیمانی با آنان جنگید، نیستند!!

صخام همان فردی است که با یک دختر یهودی فرانسوی در کلوپ شبانه آشنا شد، با وی ازدواج کرد و از او صاحب دختری شد اما پس از آنکه همسرش تقاضای طلاق کرد، دختر خود را ربود و همسرش را در اتاقی زندانی و شکنجه کرد، اما این زن توانست به فرانسه بگریزد، و خواستار حضانت دخترش شد، ولی در سال 2012 پس از آنکه دادگاه به نفع این زن رای داد، اعلام شد که خود را از بالکن آپارتمانش در پاریس به بیرون پرتاب نموده و خودکشی کرده است.

این اتهام پراکنی سعودی علیه نمایندگان مردم عراق و شهید سلیمانی در واقع همان اتهامهایی است که لایق آل سعود، وهابیت، تکفیریها، جوکریها، بعثیها و حامیان آمریکایی و صهیونیستشان است و ثابت کرد که سعودی، پدر و مادر تروریسم وهابی تکفیری است و داعش از رحم وهابیت، سازمانهای جاسوسی آمریکا، رژیم اسرائیل و عربستان سعودی، خارج شده است.
گروههایی که خون صدها هزار عراقی و غیرعراقی را بر زمین ریختند، به زنان تجاوز کرده و آنان را در بازار فروختند اما مردانی مانند سلیمانی و المهندس، این باندهای وهابی را در هم کوبیدند، نابود کردند و بشریت را از شرشان نجات دادند، پس طبیعی است که مرگ داعش توسط سلیمانی و المهندس، باعث شد آمریکا، رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی، کینه این دو را به دل گرفته و این دو سردار پیروزی را به شهادت برسانند.

پارلمان عراق به خود افتخار کند که از سوی یک وهابی طایفه گرا، قاتل، آدم ربا و سرکرده مگسهای کثیف الکترونیکی مورد حمله واقع شده است چرا که این هجوم گواهی به درست بودن اقدام این پارلمان در زمینه تکریم مردانی است که باند داعشی صخام را که می خواست سرزمین و مقدسات عراق را آلوده کند، زیر پا له کردند.

پربیننده ترین خبرها