رژیم صهیونیستی : "هکرهای ایرانی" به صنایع هوایی "اسرائیل" حمله کردند

رژیم صهیونیستی :
دوشنبه 1 دی 1399 - 14:58

کاربران شبکه های اجتماعی و فعالان به خبری که رسانه های صهیونیستی درباره عملیات حمله سایبری گسترده یک گروه ایرانی به شرکت صنایع هوایی رژیم صهیونیستی "ایلتا" منتشر کرده اند، واکنش نشان دادند.

العالم - داغ های مجازی

روزنامه یدیعوت احرونوت مدعی شد که یک گروه سایبری ایرانی به نام "Pay2key" عصر دیروز یک شنبه با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که رایانه های شرکت صنایع هایی اسرائیلی (ایلتا) را هک کرده است.

این روزنامه مدعی شده است که گروه هکرهای ایرانی پیش از این هم شرکت "شربیت" و شرکت های دیگری را هک کرده بودند. کاربران توییتر در سراسر جهان این عملیات گسترده را به عنوان انتقام از رژیم صهیونیستی تحسین کرده و آن را با رفتار ناامید کننده کشورهایی که تن به سازش با این رژیم داده اند مقایسه کردند.

چند روز قبل رسانه های عبری از هجوم گسترده سایبری به دست کم 40 شرکت اسرائیلی خبر داده بودند. بسیاری از شرکت های تأمین کننده اطلاعات برای وزارت اطلاعات این رژیم هک شده اند. این رسانه ها گفتند که مهاجمان سعی کرده اند اطلاعات مشتریان این شرکت ها را به دست آورند.

گفتنی است در مه گذشته دولت این رژیم اعلام کرد که هدف گسترده ترین حمله سایبری قرار گرفته است و این حمله را برای زیرساخت های تا آویو بسیار خطرناک توصیف کرده بود. آنها ایران را به دست داشتن در این حمله متهم کردند.

پربیننده ترین خبرها