نماینده مجلس: حق ارتباطی مردم برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا تضییع شد

نماینده مجلس: حق ارتباطی مردم برای دیدن فینال لیگ قهرمانان آسیا تضییع شد
چهارشنبه 3 دی 1399 - 13:54

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس گفت: به دلیل ضعف زیرساختی ارتباطی در پلتفرم‌های داخلی، حق علاقه‌مندان به فوتبال برای دیدن بازی پرسپولیس ایران و اولسان کره جنوبی در فینال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا تضییع شد.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

سیدکاظم دلخوش اباتری سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس، روز چهارشنبه و در تذکری در صحن علنی مجلس شورای اسلامی افزود: در شرایطی که رسانه‌های داخلی کشور به دلیل تحریم‌های ناجوانمردانه در یک بازی سیاسی از سوی کنفدراسیون آسیا مورد تحریم قرار گرفته بودند، متاسفانه شاهد بودیم که از سوی یک جبهه داخلی به رسانه‌ها حمله شد.

نماینده مردم صومعه سرا با تاکید به تقویت رسانه‌های اینترنتی داخلی به عنوان یکی از ارکان شبکه ملی ارتباطات از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: فینال لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که این وزارتخانه در زیر ساخت‌ها ارتباطی اینترنتی دچار ضعف است و بیشتر سبب تقویت پلتفرم‌های خارجی و ضربه به وحدت داخلی شده است.

دلخوش با بیان اینکه مردم می‌توانستند با استفاده از اینترنت داخلی و پلتفرم‌های بومی این مسابقه راتماشا کنند، گفت: این حق الناس نادیده گرفته شده و خواهشمندم هیات ر ییسه مجلس و وزارت ارتباطات در این مورد پیگیری لازم را انجام دهند.

وی در تذکر دیگر با اشاره به تصویب تامین قیر رایگان در مجلس، اظهار داشت: در مصوبه مجلس ۵ هزار میلیارد تومان برای تامین قیر در نظر گرفته شده بود اما اکنون قیر ۴ میلیون تومانی، ۷ میلیون تومان شده تا مبلغی که مجلس برای تامین قیر در نظر گرفته بود با توجه به افزایش قیمت آن دیگر جوابگوی استان‌ها نشود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: موضوع تامین قیر حتی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ نیز ذکر نشده و باید این موضوع در بوجه توسط نمایندگان لحاظ شود.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها