ابومجاهد: رزمایش گروه‌های مقاومت پر از غافلگیری برای دشمن صهیونیستی است

ابومجاهد: رزمایش گروه‌های مقاومت پر از غافلگیری برای دشمن صهیونیستی است
شنبه 6 دی 1399 - 14:53

سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین از غافلگیری‌‌های جدید برای رژیم صهیونیستی در رزمایشی خبر داد که قرار است هفته جاری به صورت مشترک توسط گروه‌های مقاومت در نوار غزه برگزار شد.

العالم - فلسطین اشغالی

«محمد البریم» (ابومجاهد) سخنگوی کمیته‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد، رزمایش مشترک گروه‌های مقاومت در نوار غزه، غافلگیری‌های جدید و پیام‌های متعددی برای دشمن صهیونیستی و ملت فلسطین دارد.

بر اساس گزارش گروه اطلاع‌رسانی «الاعلام الحربی» شاخه فلسطین، البریم افزود، رزمایش مذکور این پیام اطمینان را برای ملت فلسطین دارد که مقاومت در میدان متحد است و ملت طی روزهای آینده پیشرفت توانایی‌های مقاومت و اتحاد سران آن را خواهد دید.

ابومجاهد در ادامه گفت، انجام این رزمایش به هیچ وجه به این معنا نیست که مقاومت، ارتشی نظامی است بلکه این رزمایش تأکید می‌کند که مقاومت، ارتشی متحد و معتقد به اتحاد میدانی در مقابله با دشمن صهیونیستی دارد.

وی تصریح کرد، پیام رزمایش مذکور به دشمن این است که: هر حمله اسرائیلی علیه ملت ما با پاسخ و تصمیم واحد از اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی روبرو خواهد شد.

ابومجاهد در خصوص حمله بامداد امروز جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه هم گفت، روش و خوی رژیم اشغالگر، انجام جنایت است و مقاومت هر بار سازوکار خود را برای پاسخ دارد.

این رزمایش به نام «الرکن الشدید» سه‌شنبه آینده (۲۹ دسامبر- ۹ دی) آغاز خواهد شد.

فارس

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها