همبستگی با مردم سوریه؛

کاربران شبکه های اجتماعی فیلم تجاوز به الزبدانی را منتشر کردند

چهارشنبه 10 دی 1399 - 16:44

پس از اعلام تجاوز جدید رژیم اشغالگر به حومه دمشق که منجر به شهادت یک سرباز و مجروح شدن سه تن دیگر شد، کاربران شبکه های اجتماعی بار دیگر با مردم و حکومت ابراز همبستگی کردند.

العالم-داغ های مجازی

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه "سانا"، سحرگاه امروز چهارشنبه صدای انفجارهایی در فضای حومه دمشق شنیده شد. به گفته تلویزیون سوریه، پدافندهای هوایی ارتش با تجاوز اسرائیل در منطقه النبی هابیل در الزبدانی واقع در حومه دمشق مقابله کردند.

سانا به نقل از یک منبع نظامی سوریه گفت:" ساعت 1:30 بامداد امروز، دشمن صهیونیستی با نقض حریم هوایی و پرتاب چند موشک از شمال الجلیل، یک واحد از پدافندهای هوایی ما در منقطه النبی هابیل در حومه دمشق را مورد هدف قرار داد".

این منبع افزود:" پدافند هوایی ارتش با تعدادی از موشک های متجاوز مقابله کرد که منجر به شهادت یک تن و مجروح شدن سه نفر دیگر و همچنین زیان های مادی گردید.

در تاریخ 25 دسامبر نیز، وزارت دفاع سوریه اعلام کرد که دشمن صهیونیستی با موشک از شمال شهر طرابلس لبنان به منطقه مصیاف سوریه حمله کرده است.

این وزارتخانه طی بیانیه ای در همان زمان تاکید کرد: "پدافندهای هوایی با موشک های متجاوز مبارزه کرده و بیشتر آنها را ساقط کردند".

کاربران شبکه های اجتماعی در لبنان و سوریه هشتگ "جنگنده در آسمان" و "دمشق" را برای اعلان همبستگی با مردم و حکومت سوریه در مقابله با تجاوزهای رژیم صهیونیستی، ترند کردند و تاکید نمودند که جبهه مقاومت در زمان و مکان مناسب به تجاوزهای مستمر اشغالگران پاسخ قاطعی خواهد داد.

کاربری به نام " Nour fayad" در واکنش به سکوت مقامات لبنانی در مقابل نقض حریم هوایی لبنان و حمله به اراضی سوریه توسط رژیم صهیونیستی، این سوال را مطرح کرد:" اگر ایران یا سوریه از آسمان لبنان به کشوری حمله کنند، شما چه می کنید ای بی طرفان؟".

محمد الامیری" نیز در توییتر خود نوشت:" هرگز پیروز نخواهند شد، بخدا پیروز نخواهند شد. و خداوند بر امر خود پیروز است. این سرزمین شام است و به اذن خدا محفوظ می ماند. زمانی که وقت آن برسد، بخشش خدا بزرگ است".

"علی مرتضی" نیز نوشت:"مقاومت دژ مستحکم ماست که هرگز فرو نریخته و فرو نخواهد ریخت".

پربیننده ترین خبرها