دبیر کل سازمان بدر و رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از شهید سلیمانی می‌گویند

دبیر کل سازمان بدر و رئیس شورای اجرایی حزب‌الله از شهید سلیمانی می‌گویند
چهارشنبه 10 دی 1399 - 18:44

دبیر کل سازمان بدر و رئیس شورای اجرایی حزب‌الله طی برنامه تلویزیونی به مناسبت سالگرد شهادت فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسدران، از نقش سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و حمایت از حزب‌الله خواهند گفت.

العالم - عراق

برنامه «رو در رو» در شبکه «پرس تی‌وی» در آستانه سالگرد شهادت سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، به گفت‌و‌گو با «هادی العامری» دبیرکل سازمان بدر و رییس ائتلاف الفتح در پارلمان عراق می‌پردازد.

به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی‌وی، در این برنامه پیرامون رابطه میان جنبش اسلامی عراق و انقلاب اسلامی ایران، نحوه آشنایی العامری با شهید سلیمانی، نقش وی در نیروی قدس سپاه، همراهی آن شهید با مردم عراق در انتخاب مسئولان، نقش جمهوری اسلامی ایران و سپهبد سلیمانی در مبارزه با داعش و آزادسازی موصل بحث و تبادل نظر صورت می‌گیرد.

گفت‌و‌گو با دبیرکل سازمان بدر، پنجشنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۰۳:۰۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود و تکرار آن همان روز ساعت ۱۲:۰۰ و روز یکشنبه ساعت‌های ۱۶ و ۲۳ روی آنتن می‌رود.

«سید هاشم صفی‌الدین» رئیس شورای اجرایی حزب‌الله نیز در برنامه «رو در رو» با شبکه پرس تی‌وی از نقش سپهبد شهید سلیمانی در حمایت از حزب‌الله می‌گوید.

در این برنامه حمایت فرهنگی و سیاسی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه از حزب‌الله در برابر دشمن صهیونیستی و محبوبیت وی در میان افراد مختلف منطقه اعم از شیعه، سنی، کرد، مسیحی و دیگران مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می گیرد.

این برنامه ساعت ۰۰:۰۵ بامداد شنبه ۱۳ دی ماه از شبکه پرس تی‌وی پخش می‌شود. تکرار آن نیز یکشنبه ساعت ۱۰ و دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۲۳ پخش خواهد شد.

فارس

پربیننده ترین خبرها