کشتار در ادلب و الشدادی .. النصره و ارتش آمریکا همپیاله هم هستند

کشتار در ادلب و الشدادی .. النصره و ارتش آمریکا همپیاله هم هستند
شنبه 13 دی 1399 - 22:56

عناصر جبهه ی تروریستی  روز جمعه با تیراندازی تظاهر کنندگان ادلب را که برای خونخواهی دو جوان ال غنوم جمع شده بودند را متفرق کردند این درحالیست که نیروهای اشغالگر امریکایی نیز در منطقه ی  الشدادی واقع در الحسکه به کودکی به خاطر نزدیک شدن به پایگاه امریکایی ها تیراندازی کردند .

العالم - كشكول

تظاهر کنندگان دیروز بعد از نماز جمعه در میدان الساعه شهر ادلب جمع شده و خواهان قصاص قاتلان عمر غنوم و وضاح غنوم شدند که نیروهای النصره در نهم نوامبر آنان را در خیابان الثلاثین اطراف ادلب کشته بودند .

نیروهای النصره در اوج تنش میان ساکنان و افرادی که به شکلی گسترده در مرکز شهر برای جلوگیری از تظاهرات مستقر شده بودند، با تیرندازی جمع تظاهر کنندگان را متفرق کردند.

در الشدادی جنوب شهر الحسکه واقع در شمال شرق سوریه نیز نیروهای اشغالگر امریکایی به سوی کودکانی که در نزدیکی پایگاه امریکایی الشدادی در حال جستجو در زباله ها بودند تا آن را فروخته و نیازهای اساسی خانواده خود را رفع کنند؛ تیرندازی کردند که یک گلوله به بدن مهدی الفلاح دوازده ساله از ساکنان منطقه ی الشدادی اصابت کرد .

کودکان پس از دیدن کشته شدن دوستشان توسط ارتش امریکا وحشت زده گریختند،غیر نظامیان قسد نیز جسد وی را به خانواده اش تحویل دادند.

ساکنان مناطق نفت خیز محل استقرار نیروهای اشغالگر امریکایی ، که شبه نظامیان قسد مورد حمایت امریکا برآن تسلط دارند به دلیل نبود خدمات و سرقت نفت سوریه توسط امریکا، وضعیت معیشتی نامناسبی دارند و ساکنان این مناطق معمولا تظاهرات می کنند که قسد آن را با حمایت آمریکا سرکوب می کند .

درحالیکه امریکا نفت سوریه را سرقت کرده و ساکنان این مناطق را بخاطرآن می کشد؛ گروه النصره با نظارت ترکیه بر ورودی های اقتصادی شهر ادلب تسلط دارد و تروریست ها و امریکایی ها گلوله ی خود را به سینه ی سوری های بیگناه شلیک می کنند.

پربیننده ترین خبرها