فریاد انقلابیون.. انتقام خون "فرماندهان پیرزوی" را می گیریم

فریاد انقلابیون.. انتقام خون
شنبه 13 دی 1399 - 19:45

در نخستین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس "فرماندهان پیروزی"، و همراهانشان در عراق، شبکه های اجتماعی آکنده از فریاد کاربران برای انتقام خون شهیدان از اشغالگران آمریکایی شد.

العالم ـ عراق

کاربران با راه اندازی هشتگ "انتقام می گیریم"، تاکید کردند که خون شهیدان هدر نخواهد رفت و آتش انقلابیون خاموش نخواهد شد تا آنکه نیروهای اشغالگر آمریکایی از منطقه خاورمیانه اخراج شوند.

کاربری به نام "الحاج" در حساب خود در توییتر نوشت: عرب اصیل انتقام خود را حتی اگر صدسال بگذرد، از یاد نخواهد برد. ما به عنوان مقاومت این خصلت را داریم و با گذشت 1400 سال از فاجعه کربلا همچنان پرچم های سرخ به دست گرفتیم و خواهان انتقام خون امام معصوم هستیم.

"شروق الجابری" نیز با اشاره به پیروزیهای فرماندهان شهید، توییت کرد: به لطف خداوند و رهبران و فرماندهان و شهدای ما، توطئه فتنه از سوی داعشی ها خنثی شد.

کاربری به نام "بنت العراق" نیز نوشت: محاسبات آنها اشتباه است گمان می کنند که با کشتن فرماندهان، نام و یاد و دستاوردهای آنها را از میان می برند، اما امریکا بدون آنکه بداند دو رهبری ساخت که عشق آنها در دل هوادارانشان بیشتر و بیشتر گشت.

"ایهاب محمد" نیز توییت کرد: بی تردید، انتقام در راه است و هیچ راه گریزی ندارید.

"یاسر محمد" سخن سید حسن نصرالله را توییت کرد که گفت ارزش کفش قاسم سلیمانی از سر ترامپ و تمام فرماندهان آمریکا بیشتر است.

کاربری به نام "فریق القاهر الالکترونی" نوشت: ما ملتی هستیم که خون فرماندهان شهید و نیز خون سید الشهدا را از یاد نمی بریم؛ زیرا خون آنها در راه عقیده ریخته شد؛ نور آنها وجدان ها را بیدار و هوشیار خواهد کرد و نوعی اصرار و پافشاری بر ادامه راه آنان و مبارزه با طاغوتیان می آفریند.

"علی العراقی" توییت کرد: اگر انتقام خون فرماندهان شهید و همراهانشان را نگیریم، زندگی شرافتمندانه ای نخواهیم داشت.

پربیننده ترین خبرها