عبدالسلام: خروج نیروهای آمریکایی از عراق تنها قصاص خون شهدای فرمانده است

شنبه 13 دی 1399
20:17
عبدالسلام: خروج نیروهای آمریکایی از عراق تنها قصاص خون شهدای فرمانده است "محمد عبدالسلام" سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: فقط خروج نیروهای آمریکایی از منطقه می تواند به عنوان قصاص خون شهدای پیروزی یعنی سردار سلیمانی و المهندس تلقی شود.

العالم - یمن

وی افزود:جنایت کشتن دو فرمانده بزرگ به بزرگداشتی برای امت اسلامی تبدیل شد.

عبدالسلام گفت:جنایت ترور آمریکا ،بزرگی اقدامات شهید سلیمانی علیه طرح های تکفیری را نشان داد.

وی افزود: شاهد بودیم امت اسلامی در بیش از 50 پایتخت کشور عربی پرچم های مقاومت را به عنوان نوید پیروزی برافراشت.

سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت: سردار سلیمانی پیش از هرچیز سربازی برای دفاع از امت اسلامی و مقدسات بود.

وی افزود: مردم یمن نقش شهید سلیمانی و جمهوری اسلامی در کمک به آنان علیه متجاوزان را قدر می نهد.

0% ...

آخرین اخبار

پایان دوران بلیت‌های ارزان هواپیما در آمریکا


شهر صیدا و داستان نگرانی هایش


چین ۱۰ شرکت آمریکایی را تحریم کرد


پترو، رژیم اسرائیل را به دستکاری انتخابات کلمبیا متهم کرد


کاهش ۱۴ درصدی ورود گردشگران به خاورمیانه


اینفانتینو: نمایشی الهام‌بخش از مقاومت و اشتیاق را دیدیم


مراسم تشییع رهبر شهید انقلاب ۱۷ تیر در نجف و کربلا برگزار می‌شود


بیانیه مشترک قطر و پاکستان درباره توافقات مذاکرات سوئیس


مخالفت اتحادیه عرب با هرگونه تلاش برای حذف آنروا


از مطرح شدن رفع تحریم‌های نفتی در مذاکرات سوئیس خبر داد