انتشار اولین ویدیو از محل حمله تروریستی در حماه + جزئیات

دوشنبه 15 دی 1399 - 09:10

شبکه الاخباریه سوریه ویدیوهایی را از محل حمله تروریستی به یک تانکر حمل سوخت و اتوبوس های گردشگری در استان حماه منتشر کرد.

العالم - سوریه

به گزارش خبرگزاری سانا در حمله تروریستی به یک تانکر حمل سوخت و اتوبوس گردشگری در جاده اثریا 9 غیر نظامی به شهادت رسیده و 4 تن دیگر مجروح شدند.

محمد طارق کریشاتی، استاندار حماه در این باره گفت که در ساعت 9 و نیم دیشب گروه های تروریستی در حمله وحشیانه به غیر نظامیان بی دفاع در جاده اثریا ، یک کاروان تانکر سوخت و سه اتوبوس گردشگری را هدف قرار دادند.

وی افزود امار اولیه از قربانیان این حمله، نشان می دهد که 9 نفر به شهادت رسیده و 4 نفر دیگر مجروح شده اند.

وی خاطرنشان کرد که با کمک ارتش بقیه مسافران به منطقه امن انتقال یافته و مجروحان به بیمارستان سلمیه منتقل شدند.

خبرنگار سانا پیش از این آمار شهدا را 6 نفر اعلام کرده بود این اتوبوسها عازم منطقه وادی العذیب در حومه حماه بودند. جنازه شهدا به بیمارستان سلمیه منتقل شدند.

هنوز هم در برخی مناطق بادیه، برخی گروه های تروریستی از بقایای گروه ترورستی داعش مخفی شده اند. این گروه ها از حمایت اشغالگران آمریکایی – که منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه عراق و اردن را اشغال کرده اند – برخوردارند و در مناطق پر جمعیت به خصوص در جاده ها و مناطق پر ازدحام دست به عملیات های تروریستی می زنند.

در حمله تروریستی ماه گذشته به اتوبوس گردشگران در منطقه کباجب در جاده دیر الزور – تدمر، 25 شهروند به شهادت رسیده 13 نفر دیگر مجروح شدند.

پربیننده ترین خبرها