اقدام آمریکا علیه انصارالله چه سودی برای صهیونیست ها دارد؟

اقدام آمریکا علیه انصارالله چه سودی برای صهیونیست ها دارد؟
چهارشنبه 24 دی 1399 - 14:35

عبدالملک الحجری، مشاور رئیس شورای عالی سیاسی یمن گفته است که عربستان از آغاز تجاوز بر یمن، به عنوان جزئی جدایی ناپذیر از نقشه صهیونیستی و امپریالیستی در منطقه، در مقابل نیروهای محور مقاومت قرار گرفته است.

العالم-یمن

الحجری در گفتگو با برنامه "مع الحدث" در شبکه العالم گفت: عربستان ابزاری برای پروژه آمریکایی صهیونیستی است که در تجاوز مداومش به یمن و حمله به زیرساخت ها و کشتار مردم این کشور متجلی شده است.

وی خاطرنشان کرد: عربستان که در پروژه عادی سازی با رژیم اشغالگر حضور داشته و به نماینده آمریکا در منطقه تبدیل شده، با استقبال از اقدام آمریکا مبنی بر درج جنبش انصارالله در لیست تروریسم، نشان داد که با اسرائیل و آمریکا علیه محور مقاومت هماهنگ است و به متحدانش اجازه ایجاد پایگاه های نظامی در مناطق اشغالی یمن و حتی داخل خاک خود را می دهد تا در نهایت، همه اینها را با اعلام رسمی عادی سازی سعودی-صهیونیستی مزین کند.

الحجری افزود: ایستادگی ملت یمن پروژه عادی سازی را بی نتیجه کرد و عادی سازی علنی عربستان را به تعویق انداخت. بر همگان روشن است که ولیعهد عربستان هر ماه روابط مستقیمی با رئیس رژیم صهیونیستی دارد. علاوه بر آن در روزهای گذشته دیدارهایی رسمی نیز از سوی شخصیت ها و مقامات عربستانی صورت گرفته است.

پربیننده ترین خبرها