تحسین نیروهای یمنی در شبکه های اجتماعی

تحسین نیروهای یمنی در شبکه های اجتماعی
چهارشنبه 24 دی 1399 - 21:55

در این 6 سال از جنگ تجاوزکارنه علیه یمن، ارتش این کشور و کمیته های مردمی توان خود در تحقق پیروزی‌ها و مقابله با ائتلاف متجاوز سعودی را به اثبات رساندند.

العالم ـ یمن

پیروزی های راهبردی که هر از گاهی محقق می گردد، در واقع توان دفاعی بالای نیروهای یمنی را به همگان اثبات کرد.

کاربران تویتر در واکنش به راهبرد سیاسی نظامی نیروهای یمنی هشتگ "سلام بر مجاهدان یمن" راه اندازی کردند و فداکاری های نیروهای مسلح در میدان های نبرد با توجه به سرمای سخت و دشواری های دیگر را تحسین کردند.

کارشناسان نظامی یمن بر کارایی نظامی نیروهای یمنی و توان آنها در ایجاد تحولات نظامی عمیق در روند رویارویی با ائتلاف متجاوز سعودی و اماراتی را تایید کردند.

ناظران یمنی بر این باورند که امروز هیچ خط قرمزی وجود ندارد که ارتش یمن و کیمته های مردمی آن را زیرپا نگذاشته باشند؛ آنها بسیاری از موانع سعودی را از میان برداشتند. عملیات زیرپاگذاشتن خطوط قرمز آسان نبوده است؛ آن گونه که بسیاری تصور می کنند، بلکه بسیار پیچیده و دشوار بود و فقط با عزم و اراده یمنی ها این موانع برداشته شد.

"محمد علی حوثی" عضو شورای سیاسی عالی یمن در حساب رسمی خود در تویتر در ذیل هشتگ" سلام بر مجاهدان یمن" نوشت: خدایا قهرمانان ما در تمام جبهه های نظامی و امنیتی محفوظ بفرما و آنها را یاری رسان.

کاربری به نام "ابومعتز" نوشت: از خداوند می خواهیم که مجاهدان قهرمان ما در ارتش و کمیته های مردیم را حفظ کند و سرمای زمستان را بر آنها آسان سازد و و گامهایشان را استوار سازد.

"ابویوسف الحق البدوی" نیز توییت کرد: خدایا نیروهای ارتش وکمیته های مردیم ما را حفظ کن و آنها را یاری رسان و عزم و اراده آنها را بیشتر کن.

"عبدالباسط حاجب العامری" در حساب خود در تویتر نوشت: در این نیمه شب و در هر لحظه مردان خدا و مبارزان جبهه ها در این سرمای سخت از ما دفاع می کنند. برای پیروزی آنها دعا کنید.

پربیننده ترین خبرها