محافل دینی و مردمی عراق تحریم المحمداوی را محکوم کردند

جمعه 26 دی 1399 - 10:40

محافل سیاسی ، مردمی و دینی عراق، تحریم های آمریکا علیه رئیس ستاد الحشد الشعبی در عراق را محکوم کردند.

العالم - با خبرنگاران

وزارت خزانه داری آمریکا ، اخیرا "عبدالعزیز المحمداوی " رئیس ستاد الحشد الشعبی در عراق و موسسه آستان قدس رضوی در ایران و برخی از شرکت های پزشکی تولید کننده واکنس کرونا را تحریم کرده است.

محافل سیاسی، دینی و مردمی عراق، ضمن محکوم کردن تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا درباره تحریم عبدالعزیز المحداوی، این اقدام را در راستای ادامه هدف قرار دادن الحشد الشعبی و مقاومت اسلامی برشمردند.

شیخ "حسین الاسدی" مدیر مطالعاتی مرکز شهید المهندس گفت : به ابوفدک به خاطر گرفتن مدال شرافت و کرامت و قدرت وثبات قدم و نیز به حاج فالح الفیاض وهمه آزادگان تبریک می گویم .. ما امروز در سنگر جهاد و در سنگر دفاع هستیم و نمی توانیم عقب نشینی کنیم.

محافل مردمی و دینی عراق همچنین تحریم شدن آستان قدس رضوی جمهوری اسلامی ایران از سوی وزارت خزانه داری آمریکا را به منزله جنگ علیه اسلام و مسلمانان برشمردند و گفتند این تحریم، موسسه ای را هدف قرار داده است که در قلب های همه مسلمانان جهان جای دارد.

"محمد عاید" از مسئولان جنبش النجباء گفت : آستان رضوی، در فهرست تحریم های امریکا قرار دارد، این موسسه، یک نهاد دینی است که به زائران حرم امام رضا (ع) خدمت رسانی می کند، چه توجیهی برای تحریم کردن مراکز پزشکی و علمی ایرانی که به تحقیق درباره واکنس کرونا می پردازد، وجود دارد، همه این ها نشانه شکست است.

"نصیر الزیادی" از مسئولان الحشد الشعبی گفت : این گونه اقدامات دولت آمریکا، به هیچ وجه از عزم و اراده مومنان و مبارزان نخواهد کاست ، امروزه ما می بینیم که حاج ابوفدک ، در فهرست تروریستی قرار گرفته است.

وزارت خزانه داری آمریکا چند روز پیش نیز فالح الفیاض رئیس الحشد الشعبی را در فهرست گروه های تروریستی قرار داد.

پربیننده ترین خبرها