تظاهرات مردم یمن در حمایت از انصارالله/ انزجار یمنی ها از تروریستی خواندن انصارالله از سوی آمریکا

تظاهرات مردم یمن در حمایت از انصارالله/ انزجار یمنی ها از تروریستی خواندن انصارالله از سوی آمریکا
شنبه 27 دی 1399 - 12:16

جریان ها و تشکل های یمنی در ادامه مخالفت های مردمی با تصمیم آمریکا برای قراردادن انصارالله در فهرست تروریستی خود، این بار در شهر تعز دیروز پس از اقامه نماز جمعه علیه اقدام خصمانه آمریکا ضد این جنبش مردمی، تظاهرات کردند.

العالم ـ یمن

به گزارش وبگاه انصارالله، یمنی‌ها دیروز پس از اقامه نماز جمعه در «تعز» واقع در جنوب غربی یمن، بار دیگر خشم و انزجار خود را از تروریستی خواندن جنبش انصارالله از سوی دولت آمریکا ابراز کردند.

تظاهرات کنندگان یمنی با سر دادن شعارهایی، ادامه جنایات ائتلاف آمریکایی-سعودی علیه ملت یمن و همچنین توقیف کشتی‌های نفتی از سوی عربستان را محکوم کردند.

در بیانیه‌ای که در جمع شرکت کنندگان در تظاهرات قرائت شد، آمده است: ملت یمن به مقاومت خود در برابر تجاوزات ائتلاف ادامه می‌دهند و پشت سر رهبران انقلابی و سیاسی در مسیر آزادی، سربلندی و عزت قرار می‌گیرند.

در ادامه اعلام شده که جنایات ائتلاف متجاوز علیه غیرنظامیان یمنی از جمله کودکان و زنان از طریق تروریسم مستقیم آمریکایی، نشان دهنده میزان انحطاط اخلاقی است که به آن رسیده است.

در ادامه این بیانیه از آحاد ملت یمن خواسته شده که در برابر توطئه‌های دشمن وحدت داشته باشند و از محور مقاومت در برابر قدرت‌های استکباری حمایت کنند.

در پایان بیانیه نیز تأکید شده که ادامه جنایات متجازان و تصمیمات اخیر دولت ترامپ علیه جنبش مردمی انصارالله مردم یمن را در ادامه استواری و استواری خود برای مقابله با تهاجم و خنثی کردن سناریوهای توطئه آمیز، دلسرد نخواهد کرد.

وزارت امور خارجه ایالات متحده روز دوشنبه گذشته اعلام کرد که قصد دارد نام جنبش انصارالله یمن را در فهرست سازمان‌های تروریستی قرار دهد. «مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا نیز گفت که وزارتخانه تحت امرش تصمیم خود برای قرار دادن نام انصارالله در فهرست «سازمان تروریستی خارجی» را به کنگره ابلاغ کرده است.

پربیننده ترین خبرها