ترامپ پس از تحویل دادن کیف هسته ای چه چیزی از کاخ سفید با خود خارج خواهد کرد؟

ترامپ پس از تحویل دادن کیف هسته ای چه چیزی از کاخ سفید با خود خارج خواهد کرد؟
سه شنبه 30 دی 1399 - 22:06

آمریکا فقط چند ساعت با بستن صفحه ترامپ فاصله دارد، رئیس جمهوری که 4 سال جنجال داخلی و خارجی به پا کرد بدون اینکه پیروزی قابل ذکری در ابعاد مختلف رقم زده باشد.

العالم – آمریکا

علیرغم اعلام برخی پایگاههای خبری امریکا درباره اینکه ترامپ کیف هسته ای را با خود خواهد برد، دفتر نظامی کاخ سفید کیف دیگری دارد که در واشنگتن باقی خواهد ماند تا بایدن از آن استفاده کند به گونه ای که به هنگام تحلیف رئیس جمهوری جدید رمز کیف هسته ای که ترامپ حمل می کند غیر فعال خواهد شد اما نتیجه یکسان است و ترامپ پایان یافته و همه جنجال هایی که سالها پیش به وجود آورده ، نیزبا وی پایان می یابد.

ترامپ، کاخ سفید را ترک می کند و درآستینش کیف دیگری پر از شکست های سیاسی و اقدامات جنایتکارانه وی در حق همه بشریت است .

وی با قلدرمابی ، برخی حاکمان را فریب داد تا جیبشان را خالی کند و ثروت مردمش را به غارت ببرد و حقوق ملت های دیگر با لیست بلند بالایی از کوبا تا چین ، ایران ، سوریه و یمن را نقض کند.

ترامپ در واقع چهره واقعی بدون رتوش سیاست امریکاست زیرا وی خلاف واقعیت نوع برخورد امریکا با جهان و دیدگاه این کشور به مردم جهان را انعکاس می دهد . وی کیف ذلت باری با خود دارد که شامل همه عادی سازانی است که برای باقی ماندن در صندلی قدرت، ملت خود را فروختند.

ترامپ در اوج فراخوان امنیتی و نظامی گسترده در 21 ایالت شامگاه تحلیف جو بایدن رئیس جمهوری منتخب می رود. بیش از 60 هزار نیروی گارد ملی در سراسر کشور و بیشترشان در واشنگتن مستقر شده اند که به کیفی که همراه خود خواهد برد ، افزوده می شود زیرا وی وضعیت داخلی امریکا را متشنج کرد و واقعیت دموکراسی امریکا را نشان داد و شاید مطالب مذکور بخش ناچیزی از اقداماتی است که ترامپ در کیف خداحافظی اش از کاخ سفید با خود می برد و شاید موارد پنهان بیشتر باشد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها