کشته شدن شماری از تروریست ها در عملیات ارتش سوریه

کشته شدن شماری از تروریست ها در عملیات ارتش سوریه
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 07:37

شماری از عناصر تروریستی که در روزهای اخیر با حمله به چند دستگاه اتوبوس حامل افراد غیرنظامی و نظامی در مسیر دیرالزور-تدمر در مناطق الشولا و کباجب تعدادی را به قتل رسانده و یا زخمی کرده بودند، در حمله ارتش سوریه کشته شدند.

العالم ـ سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) به نقل از یک فرمانده میدانی ارتش عربی سوریه خاطرنشان کرد، عملیات ارتش به دنبال پاکسازی منطقه البادیه در نزدیکی جاده بین المللی دیر الزور-تدمر و در پی آگاهی از تحرکات عناصر تروریستی بین منطقه الشولا و کباجب رخ داد و به دنبال آن پنج تروریست کشته شدند و یک دستگاه خودرو پیکاپ آنها مجهز به تیربار نیز منهدم شد.

گروهی از تروریست های مستقر در بادیه دیروز الزور ماه جاری میلادی بارها به اتوبوس و خودروهای شهروندان و نظامیان حمله کردند که آخرین مورد آن دو روز پیش بود که یک دستگاه اتوبوس حامل نظامیان در جاده دیرالزور-تدمر در منطقه المالحه-الشولا هدف تیراندازی از سوی یک گروه تروریستی قرار گرفت و به کشته شدن سه نظامی و زخمی شدن ۱۰ تن دیگر انجامید.

بنابر گزارش منابع خبری، نیروهای اشغالگر آمریکایی به تازگی صدها تروریست وابسته به داعش را از عراق به منطقه التنف برای انجام حملات علیه ارتش سوریه و شهروندان غیر نظامی در منطقه البادیه سوریه منتقل کرده اند.

پربیننده ترین خبرها