«منصورهادی سقطری را فروخت» ترند شد

«منصورهادی سقطری را فروخت» ترند شد
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 20:34

هشتگ «منصورهادی سقطری را فروخت»، در شبکه های اجتماعی یمن ترند شد.

العالم – داغ‌های مجازی

آنان با انتشار این هشتگ، عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن را به فروش جزیره سقطری یمن به کشورهای متجاوز متهم کردند.

منابع یمنی گفتند که امارات احداث یک پروژه سعودی در بندر سقطری را متوقف کرده و افراد مسلح هوادارش با حمله به این بندر در دریای عرب مانع تکمیل آن شدند که نشانه گسترش تنش میان امارات و عربستان سعودی بر سر تصاحب این بندر است.

عثمان الاهدل نوشت: از دولتی که اعضایش برای سرقت کمکهای ارسالی برای نیازمندان با یکدیگر می جنگند، چه انتظاری دارید، آنچه در بندر جیبوتی روی داد، گواهی به این مدعاست.

وطن نوشت: آیا باور کنیم که مردم نمی دانند سقطری به بیعت ژنرال بزرگ و نادانان عرب درآمده است، پس هر چه بر سرمان بیاید، حقمان است.

سیف الشرعبی نوشت: امارات می کوشد سقطری را از یمن جدا کند، سعودی با امارات در این زمینه همدست است و هیچ کاری انجام نداده است، پس هر کسی که غیر از این فکر کند، دچار توهم شده است.

معاذ الشرجبی نوشت: سقطری برای کسب رضایت امارات، توسط هادی سقوط کرد، این به خاطر برکناری دولت بن دغر توسط هادی بود، از آن روز سقطری یک روز نخوش ندید و امارات به خاطر خیانت هادی بر سقطری سیطره یافت.

عبدالوهاب الکثیری نوشت: چه فروشنده بدی و چه مشتری بدی.

ابومحمد نوشت: کشور را فروخت و در امانت خیانت کرد پس جزایش را خواهد دید، آرزوهای طمع ورزان و خیانتکاران محقق نخواهد شد چرا که وطن، متعلق به مردم است و اشغالگر را نمی پذیرد.

انیس منصور مشاور سابق سفارت هادی در ریاض نوشت: هادی، سقطری را فروخت و پولش را از امارات دریافت کرده چرا که امارات می تواند از عدن دست بردارد اما نمی تواند سقطری را از دست بدهد.

پربیننده ترین خبرها