مثلث شوم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران

مثلث شوم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران
چهارشنبه 8 بهمن 1399 - 22:42

گابی اشکنازی وزیر خارجه رژیم صهیونیستی، انور قرقاش وزیر مشاور در امور خارجه امارات و عبداللطیف بن راشد الزیانی همتای  بحرینی آنها در وبینار مرکز پژوهشهای امنیت ملی دانشگاه تل آویو درباره ایران سخنرانی کردند! 

العالمکشکول

اشکنازی که یک صهیونیست است و قرقاش و الزیانی که عرب‌های صهیونیست شده هستند، در سخنرانی‌های خود از جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خواستند به تحریم‌های اعمال شده توسط دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا ادامه دهد و در هر نوع توافق جدید هسته‌ای با ایران، موضوعات مهمی مانند برنامه موشکی و نفوذ منطقه ای ایران را مد نظر قرار دهد.

این سه صهیونیست، برنامه هسته ای مسالمت آمیز ایران و برنامه موشکی دفاعی این کشور و حمایت تهران از مقاومت در منطقه را تهدید دانسته و از آمریکا خواستند در برابر این تهدید بایستد، حتی اشکنازی ادعا کرد که تل آویو برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح اتمی، راهکار نظامی را مد نظر دارد.

اما این مثلث صهیونیستی یک موضوع را فراموش کرده اند و آن اینکه، ایران و برنامه های هسته ای و موشکی آن تهدیدی برای منطقه و جهان نیستند بلکه این رژیم ددمنش صهیونیستی است که تهدیدی برای دنیا است، رژیمی که بر اساس قتل، آواره کردن ملتهای منطقه، چپاول، تروریسم، ارعاب و غصب اراضی و مقدسات بنا شده و بیش از 70 سال است که به جنایاتش علیه مردم فلسطین، منطقه و بشریت ادامه می دهد و تجاوز به ملتها و کشورها و ایجاد هرج و مرج و ویرانی را استراتژی ثابت و مقدس خود می داند .

در منطقه خاورمیانه رژیم صهیونیستی است تعداد 700 کلاهک‌های هسته‌ای دارد.

فقط رژیم صهیونیستی است که خودش را فراتر از قانون می‌داند و تمامی کشورهای غربی، به‌ویژه آمریکا در ساخت سلاح و تجهیزات و نیز اقتصاد آن مشارکت می‌کنند.

هیچ کشوری در منطقه خلیج‌فارس به اندازه عربستان سعودی، بحرین و امارات پول‌های گزافی برای خرید تسلیحات هزینه نمی‌کنند و اخیرا امارات توافقنامه چندین میلیارد دلاری برای خرید جنگنده‌های "اف 35" از آمریکا امضا کرده است.

آمریکا در تمامی مناطق جهان برای خودش پایگاه‌های نظامی ایجاد کرده است و اینک نوبت رژیم اشغالگر رسیده که سامانه‌های "گنبد آهنین" خود را در منطقه خاورمیانه، با هدف محاصره ایران، مستقر سازد.

تمامی اینها، که یا صهیونیست‌زده و یا صهیونیست هستند، به هر نحوی از جمله با دروغ و نیرنگ تلاش می‌کنند ایران را "تهدید" معرفی و اینگونه وانمود کنند رژیم‌های جعلی‌شان که مبتنی بر تروریسم و وحشی‌گری است و نیز رژیم‌های مرتجع عربی قربانیان ایران هستند. در حالی‌که تاریخ 2500 ساله نشان نمی‌دهد که ایران به همسایه‌ای تعرض و یا جنگی را علیه کشوری دیگر آغاز کند بلکه این رژیم‌ها قربانی تروریسم آمریکایی و اسرائیلی و خیانت‌های صهیونیست‌زده‌ها هستند.

پربیننده ترین خبرها