جزئیات پرونده موسوم به "قاسم سلیمانی" در بحرین/ محکومیت شهروندان توسط آل خلیفه با ادعاهای دروغین + تصاویر

جزئیات پرونده موسوم به
دوشنبه 13 بهمن 1399 - 08:14

حکومت بحرین 18 تن از شهروندان بحرینی از جمله چند کودک به اتهام وابسته بودن به گروه موسوم به "گروه سلیمانی " را به حبس ابد متهم کرده است.

العالم ـ بحرین

دادگاه جنایی بحرین روز گذشته ۱۸ نفر را در پرونده ای معروف به گروهک "قاسم سلیمانی" به تحمل حبس های بلند مدت از جمله حبس ابد محکوم کرد كه هدف آن انجام عملیات های تروریستی در بحرین در راستای خونخواهی از ترور شهید سردار سلیمانی و شهید ابو مهدی المهندس عنوان شده است.

در بین متهمان این پرونده نام یک روحانی و چندین کودک از جمله "علی ناصر" نوه "آیت الله شیخ عیسی قاسم، رهبر نهضت اسلامی بحرین" به چشم می خورد.

بحرین مدعی شده این جوانان و نوجوانان که تحت حمایت و آموزش سپاه پاسداران و حزب الله عراق بوده اند عملیاتها و برنامه های تروریستی را علیه نیروهای آمریکایی، همایش های بین المللی، خطوط انتقال نفت و شخصیت های امنیتی بحرین داشته اند.

این در حالی است که به گفته جمعیت الوفاق بحرین، این افراد حداقل یک هفته پیش از واقعه ترور سرداران شهید مقاومت بازداشته شده اند!

دادگاه جنایی بحرین ۸ نفر از این شیعیان بحرینی را به تحمل حبس ابد، ۲ نفر را به تحمل ۱۵ سال حبس، ۲ نفر دیگر را نیز به تحمل ۱۰ سال حبس، ۱ نفر را به تحمل ۷ سال حبس و ۵ نفر دیگر را به تحمل ۵ سال حبس محکوم کرد که به گفته دادگاه برخی از آنان در خارج از بحرین بسر می برند.

پربیننده ترین خبرها