عملیات تروریستی علیه پارلمان ایالتی پاکستان خنثی شد

عملیات تروریستی علیه پارلمان ایالتی پاکستان خنثی شد
دوشنبه 20 بهمن 1399 - 21:23

نیروهای امنیتی پاکستان با متلاشی کردن یک گروه تروریستی در «کراچی»، طرح حمله و بمبگذاری در پارلمان ایالتی در جنوب این کشور را خنثی کردند.

العالم ـ آسیا

بنابر گزارش منابع رسمی پاکستان، مقامات ایالتی و دایره ملی مبارزه با تروریسم اعلام کردند نیروهای امنیتی در شهر کراچی با یورش به مخفیگاه عناصر مشکوک، عملیات تروریستی آنان را خنثی کردند.

در جریان عملیات روز دوشنبه، یک تروریست کشته و پنج نفر از اعضای این گروه مسلح بازداشت شدند. دولت ایالتی در جنوب پاکستان نیز گفت که برخی از بازداشت شدگان از اتباع افغانستانی هستند که توسط برخی دیگر از عوامل داخل این کشور عملیات‌های خرابکارانه در پاکستان را مدیریت می‌کنند.

وزیر اطلاع رسانی دولت ایالتی پاکستان دوشنبه شب گفت: با متلاشی شدن این گروه تروریستی، طرح حمله و بمبگذاری در پارلمان ایالتی خنثی شد.

گزارش شبکه‌های خبری پاکستان حکایت از تشدید تدابیر امنیتی در مناطق مختلف کراچی و اعلام آماده باش کامل نیروها برای محافظت از ساختمان‌های مهم دولتی و نظامی پس از اعتراف تروریست‌ها به طراحی عملیات‌های خرابکارانه در این شهر، دارد.

به گزارش ایرنا، اواسط شهریور ماه امسال نیز یک عضو گروه تروریستی القاعده شاخه شبه‌قاره در شهر کراچی بازداشت و نهادهای امنیتی پاکستان طرح وی را قبل از هرگونه اجرای عملیات خرابکارانه در قلب اقتصادی این کشور خنثی کردند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها