غریبه‌سازی فلسطین به کارگردانی اسرائیل و تهیه‌کنندگی شیخ‎‌نشین‌ها

غریبه‌سازی فلسطین به کارگردانی اسرائیل و تهیه‌کنندگی شیخ‎‌نشین‌ها
دوشنبه 27 بهمن 1399 - 22:12

خداوند پاک و منزه رسالت نبوی را از طریق شبه‌جزیره عربستان برای بشر فرستاده تا آنها را از دین واقعی و اسلام محمدی، بهره مند کند و آن یک پیام ربانی بود که زمین، جامعه و انسان را از بت‌پرستی رهانید و اسلام را از طریق حضرت محمد( ص) وارد این سرزمین کرد.

العالم- درگوشی

از زمان ظهور اسلام، انسان مسلمان و مومن با ایمان و اعتقاداتش رسالت محمدی را حفظ کرده و هیچ‌گونه فتنه، اختلافات مذهبی و جنگ‌های عقیدتی نتوانسته‌اند به رسالت نبوی ضربه‌ای بزنند تا اینکه راه‌ها و شیوه هدف قرار دادن دین بنا به مقتضیات هر دوره زمانی از طریق ملحدان تغییر یافته و آنها با اکاذیب و افتراها و تحریف احادیث و روایات تاریخی و ایجاد شبهات در آنها با دین اعلام جنگ کرده‌اند و همین امر، باعث تقسیم دین اسلام به مذهب‌ها و فرقه‌هایی شده که بیشتر آنها وارد درگیری‌های عقیدتی در هم تنیده ای شده‌اند.

در دوره ای که شاهد درگیری‌های عقیدتی شده، بدترین دشمن تمامی ادیان آسمانی ظهور کرد که از رحِم آن دوره باندی موسوم به جنبش صهیونیستی زاده شده که خود را سخنگوی یهودیان عنوان می‌کند و دست به جنایاتی می‌زند که لکه ننگی بر جبین یهودیان است و این باند توسط تاجران جنگ‌ها و خونریزهایی مدیریت می‌شود که در اتاق‌های موساد و سیا آموزش دیده‌اند و در هر سرزمینی قدم می‌گذارند در آنجا قتل، آوارگی و نقض حقوق بشر و غارت اموالشان را ثبت می‌کنند. این جنبش از جوهره تمامی ادیان الهی کاملاً دور است.

در اقدامی کاملاً حساب‌شده و چند ماه بعد از توافق ننگین منامه و ابوظبی برای عادی‌سازی روابط ‌شان با تل‌آویو، وزارت خارجه اسرائیل از تاسیس انجمن یهودیان در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس خبر داد.

این انجمن که در نوع خود بی‌سابقه است طبق گفته منابعی، شامل یهودیانی از امارات، بحرین، عمان، عربستان سعودی، قطر و کویت خواهد بود که شعار و هدفش توسعه و رونق بخشیدن به زندگی یهودیان -به بیانی بهتر، صهیونیست‌ها- در این کشورها است. اگر شخصی درباره ماهیت حضور صهیونیست‌ها در این منطقه پرس‌وجو کند سرنخ‌های استراتژی جدید صهیونیستم را خواهد دید که از طریق ایدئولوژی‌سازی و "فرهنگ همزیستی بین ادیان"، درصدد نفوذ در جوامع عربی و اسلامی است. در حالی‌که فریب‌خورده‌ای که از این جنبشی که قصه غریبه‌سازی فلسطین را تولید و کارگردانی کرده، به خوبی استقبال می‌کند نمی‌داند که صهیونیسم همچنین این قصه را در میان ملت‌های کشورهای عربی خلیج‌فارس جا انداخته است؛ ملت‌هایی که از عواقب عادی‌سازی با صهیونیست‌ها بر حذر بودند اینک خودشان به غریبه‌سازی در دین و عقاید دچار شده‌اند و چه تعداد شهروند عربی خلیج‌فارس هستند که از اسلام در خفا و علنی رویگردان شده و به دین یهودیت و مسیحیت گرویده‌اند.

پربیننده ترین خبرها