هنگامی که مقاومت لبنان "مغز رژیم اشغالگر" را هدف قرار داد

هنگامی که مقاومت لبنان
دوشنبه 11 اسفند 1399 - 22:28

فعالان لبنانی در شبکه‌های اجتماعی سالگرد عملیات موفقیت‌آمیز مبارزان حزب‌الله طی سال 1999 را گرامی داشته‌اند. این عملیات به کشته شدن "آیزر گریشتاین" فرمانده نیروهای ارتش اسرائیل در جنوب لبنان منجر شد و به عقب‌نشینی ارتش این رژیم اشغالگر از اراضی اشغالی سرعت بخشید.

العالم- داغ‌های مجازی

در همین راستا، کاربران در توییتر هشتگ "#یوم_صربنا_رأس-الاحتلال" را ایجاد کرده که با واکنش‌های گسترده‌ای همراه شده است. کاربران این دستاورد را که "آویو کوخافی" رئیس ستاد ارتش اسرائیل چند ماه پیش در اظهاراتی آن را "رویدادی تلخ" برای این رژیم خواند، یادآوری کردند.

کاربری به نام " Rabih Taher" در توییتی نوشته است: "اینجا ما نخبه آنها را کشتیم و آنها بسیار ناامید و سرگشته شدند. (سرانجام خداوند) آنها را مانند کاه جویده شده گردانید."

کاربر دیگری به نام " "Bouthayna Ollaik نوشته است:" واقعیت این است که گفته می‌شود مبارزان مقاومت تمامی روزهای از سال 1982 تا سال 2000 را روزهای جهاد، مبارزه و کار خستگی‌ناپذیر و شبانه‌روز گرداندند هدف مشخص بود: بازپس‌گیری سرزمین از اشغالگر."

"محسن یزبک" نیز در واکنش به این موضوع نوشته است: "مقاومت سراغ شما می‌آید حتی اگر در برج‌های غول‌پیکر باشد." او در ادامه این توییت، سخن خبرنگار وقت تلویزیون اسرائیل را بازنشر کرده که گفته است: "انفجار آنقدر قوی بود که 4 نفر بلافاصله کشته شدند."

""nada" اظهارات ایزر گریشتاین درباره حزب‌الله را بازنشر کرده و نوشته است: "گزارش شد که گریشتاین قبل از مرگ خود اعلام کرده بود که حزب‌الله در حال احتضار است و او به شیوه خاص خود یعنی با بمب، با حزب‌الله خواهد جنگید. ولی مبارزان حزب‌الله او را بلافاصله به جهنم واصل کردند تا اظهارات انفجاری‌اش را آنجا تکمیل کند."

حساب کاربری "mnd" نیز بخشی از اظهارات "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان را بعد از این عملیات غرورآفرین را بازنشر داده و نوشته است: "سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله تأکید کردند که این پیروزی جدید آغاز تحولی بزرگ در حرکت مقاومت و آمال مردم است و آثار و پیامدهی مهمی بر ملت‌های منطقه و به‌ویژه در لبنان و فلسطین خواهد داشت."

رژیم صهیونیستی همچنان عملیات به هلاكت رسیدن گرشتاین را یك معما می‌داند. سرویس اطلاعاتی دشمن پس از گذشت 19 سال هنوز نمی‌داند كه حزب‌الله چگونه اطلاع یافته كه این فرمانده عالی‌رتبه چه ساعتی از آن نقطه عبور می‌كند.

بسیاری از كارشناسان صهیونیست تأكید كردند كه نیروهای مقاومت موفق به نفوذ اطلاعاتی بین صفوف آنها شده‌اند.

پربیننده ترین خبرها