فعال سیاسی بحرینی: سرنوشت آل خلیفه انقراض است

فعال سیاسی بحرینی: سرنوشت آل خلیفه انقراض است
سه شنبه 12 اسفند 1399 - 09:14

جعفر الحسابی فعال سیاسی بحرینی گفت که حاکمان آل خلیفه حقوق مردم را نقض می کنند و نمی خواهند که حاکمیت کشور در دست مردم باشد.

العالم-بحرین

وی طی گفتگوی اختصاصی با شبکه العالم در برنامه "حدیث البحرین" افزود: اگر مقامات منامه نخواهند بیدار شوند زمان را از دست می دهند و بر لجبازی و استبداد که در چند دهه اخیر وجود داشته باقی خواهند ماند. آل خلیفه با سرسختی خود منقرض خواهد شد و به تاریخ خواهد پیوست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اپوزیسیون در پارلمان کرسی خواهند گرفت، گفت: نظام آل خلیفه هیچ اهمیتی به پیشنهادهای اپوزیسیون و ملت درمورد رسیدگی به بحران های مهم نمی دهد و بعید است که مقامات منامه راه را برای مشارکت اپوزیسیون در سیاست و مدیریت کشور باز کنند.

در همین رابطه شیخ عبدالله الصالح عضو انجمن العمل الاسلامی بحرین تاکید کرد که بیانیه نیروهای اپوزیسیون در دهمین سالگرد انقلاب بحرین اساسا پیامی خطاب به ملت بحرین و جهانیان است چرا که همگان منتظر بودند تا واکنشی از نیروهای اپوزیسیون ببینند.

وی افزود: تمام طیف های اپوزیسیون بر مجموعه ای از مسائل که در بیانیه دهمین سالگرد آمده، اتفاق نظر دارند. در مقدمه این بیانیه درمورد برپایی حاکمیت ملی صحبت شده که تاکید می کند مردم صاحب حاکمیت، منبع قدرت، دموکراسی عادلانه، انتقال مسالمت آمیز قدرت و حق تعیین سرنوشت و شهروندی برابر هستند.

شیخ عبدالله الصالح افزود: شایعه هایی مبنی بر وجود اختلاف میان طیف های اپوزیسیون وجود داشت. قطعا نظرات مختلفی در صف مخالفان وجود دارد اما مواضعی وجود دارد که تمامی طیف های اپوزیسیون بر سر آنها اتفاق نظر دارند.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها