اعتراف تلخ یکی از بزرگ‌ترین رهبران رژیم صهیونیستی به شکست در مقابل ایران

پنج‌شنبه 14 اسفند 1399 - 22:25

مرد شماره دو در موساد، که به مدت 24 سال در این سازمان جاسوسی خدمت کرده، اعتراف کرده است که رژیم اسرائیل در مقابل ایران ناتوان مانده و قدرتش برای مقابله با این کشور روز به روز ضعیف‌تر می‌شود به‌ویژه در شرایطی که ایران همچنان برنامه هسته‌ای‌اش را توسعه می‌دهد و نفوذ منطقه‌ای‌اش را تقویت می‌کند.

العالم- کشکول

این مرد، ملقب به "الف"، که معاون "یوسی کوهن" رئیس موساد بود و در اعتراض به عدم معرفی شدنش به عنوان رئیس موساد، از سمت خود استعفا داد، در گفت‌وگویی "بی‌سابقه" با روزنامه "یدیعوت آحارونوت"، که بخش‌هایی از آن صبح امروز پخش شد، گفته است که "بنیامین نتانیاهو" از عملیات موساد در کشورهای مختلف به‌خصوص در ایران برای اهداف سیاسی خود بهره‌برداری می‌کند. وی خاطرنشان کرد که تصمیم رهبری سیاسی تخریب توافق هسته‌ای است و این تصمیم اصلا درستی نیست.

اظهارات این مسئول صهیونیستی حامل پیام‎‌های مهمی است نخست اعتراف اسرائیل به کابوس ایرانی و شکست در مقابله با با جریان توسعه برنامه هسته‌ای و دفاعی ایران است. زمانی‌که مسئولان صهیونیستی یا آمریکایی‌های از "توسعه نفوذ ایران" در منطقه سخن می‌گویند منظورشان افزایش قدرت محور مقاومت است که تهدیدی علیه رژیم صهیونیستی یا منافع غربی و آمریکایی محسوب می‌شود.

دوم: استعفای مسئول ارشد مانند معاون موساد و اختلاف شدید او با نتانیاهو و هشدارهایش درباره مداخله سیاسیون در عملکرد نهاد امنییتی اسرائیل و بهره‌برداری از آن به نفع اهداف شخصی دلیلی بر فروپاشی خطرناک محافل رهبری رژیم و نیز ناامیدی از نخست‌وزیری نتانیاهو است. این وضعیت در حالی برجسته شده است که حزب "لیکود" حرف اول را در رژیم صهیونیستی می‌زند و نتانیاهو قوی‌ترین شخص در این حزب است و گزینه‌های دیگری وجود ندارند و همین بزرگ‌ترین معضلی است که باعث شده این رژیم طی دو سال شاهد 3 دور انتخابات بی‌نتیجه و بی‌فایده باشد.

سوم: این مسئول تأکید کرد که نتانیاهو در بهره‌برداری از توافق هسته ای میان ایران و 5 +1 کاملا شکست خورده است و از سوی دیگر در سیاسیت داخلی وضعیت مطلوبی ندارد، سیاست دولت تحت رهبری او برای مبارزه با کرونا و همچنین پرونده فساد که علیه نتانیاهو در جریان است نشان می دهد که در سیاست داخلی نیز کاملا شکست خورد هاست، این شاهدی دیگر بر فروپاشی رژیم صهیونیستی است.

برخی می‌گویند، نابودی رژیم صهیونیستی بعید است ولی آن نزدیک است و آنچه از ما پنهان است بیشتر از چیزی است که اعلام شده است. این رژیم بارها شاهد مهاجرت معکوس بود و شهرک‌نشینان نیز بارها از این رژیم و بقای آن ناامید شده‌اند ولی این رژیم بقای خود را در کشتار انسان‌ها می بیند.

پربیننده ترین خبرها