خطاب به خلفان جارچی نتانیاهو: روی دروغ را هم سفید کردی!

خطاب به خلفان جارچی نتانیاهو: روی دروغ را هم سفید کردی!
دوشنبه 25 اسفند 1399 - 16:07

ضاحی خلفان معاون رئیس پلیس دبی در صفحه توییتر خود ادعا کرده است که "ایران قصد اشغال مکه و ویران کردن کعبه را دارد"!!. وی در ادامه خطاب به اهل سنت گفت:" هزاران جنجگو را جمع کنید و مکه را از همه طرف احاطه کنید و قسم بخورید که جان های خود را فدا خواهید کرد، تا ایران بداند که ما چه کسانی هستیم و چگونه ایم".

العالم-کشکول

این یاوه گویی خلفان که بدون استثنا از تمام رسانه های خبری منتشر شد، او را در معرض سنگسار کاربران شبکه های اجتماعی قرار داد. آنها از خلفان خواستند تاریخ را مرور کند تا کسانی را به یاد بیاورد که با منجنیق به کعبه مقدس حمله کردند و امروز برای ساختن خانه ادیان ابراهیمی بازگشته اند تا آن را جایگزین کعبه مقدس کنند. هم آنها با قرار دادن عکس هیکل سلیمان بر آگهی های شرکت های هواپیمایی خود برای تبلیغ سفر و گردشگری در سرزمین های اشغالی، برای تخریب مسجد الاقصی زمینه سازی می کنند.

از جمله حمله هایی که در فضای مجازی به خلفان شد این بود که خلفان نباید از زبان اهل سنت سخن بگوید. اهل سنت دخالتی در این ادعاها ندارند. آنها به نوار غزه جاسوس نمی فرستند، برای نتانیاهو که قاتل کودکان عرب است هواپیماهای مجلل نمی فرستند و برای قتل کودکان یمن در آغوش مادرانشان موشک و هواپیما ارسال نمی کنند. اهل سنت خانه ها و املاک مردم قدس را نمی خرند تا برای یهودی سازی، آنها را به صهیونیست ها بفروشند. اهل سنت محصولات صهیونیستی تولید شده در کرانه غربی را نمی خرند، و به نتانیاهو برای تقویت یهودیت "اسرائیل" و خالی کردن فلسطین از ساکنان اصلی اش، خراج 10 میلیارد دلاری پرداخت نمی کنند.

ای جارچی نتانیاهو، از سوی اهل سنت سخن نگو! شما همان کسانی هستید که روح کعبه را ویران کردید و قلب مسجد الاقصی را با خنجر مسموم عادی سازی شکافتید که دیر یا زود مسجد النبی را نیز مسموم خواهید کرد. مسلمانان شرافتمند هرگز فراخوانی های صهیونیست زده مشکوک شما را که امت اسلامی را پاره پاره کرده، نخواهند پذیرفت. دعوتنامه های خود را برای برادرانتان در تل آویو بفرستید تا نجاتتان دهند و بخشی از اتحاد فرقه گرایانه پلید شما باشند که به مدافعان راستین و فداکار مقدسات امت اسلامی حمله می کنید.

ای "ضاحی خلفان"، شما آن کسانی هستید که به مقدسات اسلامی اهانت کردید و شما آن کسانی هستید که کعبه را ویران و مسجد نبوی را یهودی سازی خواهید کرد، همانطور که با گشودن سفارت در سرزمین های اشغالی فلسطین، یهودی سازی مسجد الاقصی را به رسمیت شناختید. برای همان رژیمی که خود، یکی از لانه های فراماسونری و مرکز قراردادهای فروش بقایای مقدسات امت اسلامی است که شما پیش از آن شأن و عزت و شرافت آن را فروخته بودید.

ای خلفان، روی دروغ را هم سفید کردی! چطور شد که ناگهان اینچنین بر مسجد الحرامی حریص شدی که همزادش مسجد الاقصی را فروخته ای؟ و برای سفر نتانیاهوی قاتل به کشورت آن هم در سالگرد معراج پیامبر نقشه کشیدی که اگر لطف خدا نبود، با افتخار به خیانت و حماقت شما مغرور و سربلند می شد. فتنه گری را متوقف کنید. فلسطین، لبنان، عراق، لیبی، سوریه و یمن را سوزاندید و بین برادران آن شکاف انداختید.

ای خلفان، تو رسوا شدی و بی آبرویی ات آشکار شده است. کسی که از مکه سخن می گوید قدس را به قیمتی ناچیز به صهیونیست ها می فروشد! و کسی که فریاد دفاع از مکه را سر می دهد تسلیم اشغالگری "اسرائیل" در فلسطین می شود! شما رسوا شده اید و چیزی جز مزدوران ذلیل استعمار غربی و معشوقه آن "اسرائیل" نیستید و عرب ها ومسلمانان نیز فریب ادعاهای فرقه گرایانه و نژادپرستانه شما را نمی خورند. ملت های ما بعد از جنگ های ویرانگری که تجربه کردند فهمیدند که آتش افروز و حامی این جنگ ها شما بودید. آنها فهمیدند چه کسی دوست آنها و چه کسی دشمن آنها است. ملت های عرب ما در مقابل گمراهی ها، فتنه ها و تفرقه افکنی های مذهبی و فرقه ای شما بیدار شده اند و به سوی توطئه های شما کشیده نخواهند شد.

بیشتر کسانی که به زوال عقل خلفان واکنش نشان داده بودند، بر فرومایگی صهیونیست زدگان عرب تمرکز کردند که خود را با ردای کثیف فرقه گرایی پوشانده اند تا اتحاد ننگینشان با صهیونیست های تل‌آویو را توجیه کنند. حتی شیطان نیز با این منطق کژ سرشار از دروغ، ریا، زشتی و سیاهی سخن نمی گوید. کسی که از دشمن صهیونیست اشغال کننده سرزمین ها و مقدسات اعراب و مسلمانان حمایت می کند، نه تنها حق سخن گفتن از زبان اهل سنت را ندارد، بلکه خود را نیز به خروج از این مذهب محکوم کرده است." اى كسانى كه ايمان آورده‏ ايد يهود و نصارى را به دوستی مگيريد كه بعضى از آنان دوستان بعضى ديگرند و هر كس از شما آنها را به دوستى گيرد از آنان خواهد بود، همانا خدا ستمکاران را هدایت نخواهد نمود ".

پربیننده ترین خبرها