ابتلای بازیکنان کلیدی استقلال به کرونا/ دعوت از لک و آقاسی به تیم ملی

ابتلای بازیکنان کلیدی استقلال به کرونا/ دعوت از لک و آقاسی به تیم ملی
چهارشنبه 4 فروردين 1400 - 12:08

با مثبت شدن تست کرونای عارف غلامی و محمدرشید مظاهری، این دو بازیکن از اردو تیم ملی خارج و حامد لک و عارف آقاسی به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

العالم ـ ایران ـ ورزشی

بنابر این گزارش، پیش از این تست کرونای مهدی قایدی، دیگر استفلالی حاضر در تیم ملی مثبت و او هم از اردو خارج شده بود.

باتوجه به نتایج تست کرونا از اعضای تیم ملی فوتبال که روز گذشته (سه‌شنبه) انجام شد، عارف غلامی و محمدرشید مظاهری به دلیل مثبت بودن تست‌هایشان از اردو خارج شدند و حامد لک و عارف آقاسی از لیست انتظار به اردوی تیم ملی فراخوانده شدند.

تیم ملی ایران از امروز (چهارشنبه) و با مشخص شدن نتیجه تست کرونای سایر بازیکنان، اولین تمرین خود را برگزار می‌کند.

با توجه به این که پیش از این، تست کرونای مهدی قایدی، دیگر استفلالی حاضر در تیم ملی مثبت شده بود، به این ترتیب هر سه بازیکن استقلالی حاضر در اردو از تیم ملی کنار رفتند و از سوی دیگر ابتلای این بازیکنان کلیدی به کرونا، باشگاه استقلال را با چالش بزرگ در ادامه رقابت های لیگ مواجه خواهدکرد.

با کنار رفتن یاران استقلال از تیم ملی و صفر شدن تعداد آنها در اردو، به جای آنها تعداد پرسپولیسی‌های اردو با اضافه شدن حامد لک به عدد پنج افزایش پیدا کرد. همچنین عارف آقاسی نیز به عنوان نماینده باشگاه فولاد به اردوی تیم ملی فراخوانده شد.

تیم ملی فوتبال ایران باید روز دهم فروردین‌ماه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه برود. این بازی از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آزادی با قضاوت موعود بنیادی‌فر آغاز می‌شود.

پربیننده ترین خبرها