یحیی سریع: عربستان و جزیره العرب زیر پوشش قدرت پهپادی یمنی ها

يکشنبه 8 فروردين 1400 - 10:29

سخنگوی نیرو های مسلح یمن با اشاره به ارتقای قدرت موشکی و پهبادی این کشور تاکید کرد آسمان عربستان ، جزیره العرب و دریاهای مجاور آنها زیر پوشش قدرت پهپادی یمنی هاست.

العالم - یمن

به گزارش شبکه المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت نیروهای مسلح یمن برای ارتقای قدرت موشکی و پهپادی این کشور تلاش می کنند و آسمان عربستان و جزیره العرب و دریاهای مجاور آنها زیر پوشش قدرت پهپادی یمنی هاست. وی افزود ما سامانه های متعدد بالستیکی و موشک های بالدار در اختیار داریم و همین باعث شده است ما در جزیره العرب نخستین کشوری باشیم که به این سطح برسیم و از همه این سامانه ها نیز ذخایر راهبردی داریم.
یحیی سریع تاکید کرد عملیات نیروهای مسلح در چارچوب پاسخ مشروع است و به همین سبب جنجال آفرینی ها سودی ندارد زیرا ما از کشور و ملتمان دفاع می کنیم و سعودی می تواند تجاوز و محاصره یمن را متوقف کند.
سخنگوی نیرو های مسلح یمن با اشاره به ارتقای قدرت موشکی این کشور تصریح کرد ما آنچه را که در طول 6 سال ساخته ایم به اذن الهی امسال چند برابر آن را خواهیم ساخت و در طول سال هفتم به اندازه شش سال گذشته به متجاوزین حمله خواهد شد وی در پایان به ائتلاف سعودی متجاوز هشدار داد تجاوز را متوقف کنید و به محاصره پایان دهید. در غیر این صورت عملیات روز جمعه گذشته به مناسبت سالروز پایداری به مثابه آغازی برای حملات دیگر در سال هفتم است.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها