جنایات بی پایان آمریکا علیه حقوق بشر + فیلم

جمعه 13 فروردين 1400 - 11:10

آمریکا از آغاز جنگ علیه سوریه تا به امروز بارها حقوق بشر را نقض کرده و مرتکب جنایت علیه بشریت شده است.

العالم - سوریه

سالها جنگ علیه سوریه، جنایات بسیاری را به فهرست جنایت های آمریکا علیه حقوق بشر اضافه کرده است؛ این کشور طی سالها تجاوز خود به سوریه، از هر نوع سلاحی اعم از تروریسم، محاصره اقتصادی، فشار سیاسی، فریب تبلیغاتی استفاده کرده است و در نهایت با تصویب و تحمیل قانون سزار فهرست جنایات خود را علیه سوریه تکمیل کرده است؛ واشنگتن با تحمیل قانون سزار به عنوان نقض آشکار منشور سازمان ملل و قوانین بین المللی و ابتدایی ترین اصول حقوق بشر، مسئول اصلی رنج و مصایب ملت سوریه است که با اجرای این "قانون"، ملت سوریه را از غذا و دارو و تجهیزات پزشکی و امکان مقابله با ویروس کرونا محروم کرده است که این خود یکی دیگر از مصادیق جنایت علیه بشریت است.

جنایات آمریکا علیه ملت سوریه فقط به حمایت از گروه های تروریستی محدود نمی شود بلکه در حمله جنگنده های این کشور، دهها هزار غیر نظامی به خاک و خون کشیده شده و بسیاری مناطق مسکونی پرجمعیت و شمار زیادی از تأسیسات زیرساختی و حیاتی این کشور، اعم از پلها، کارخانه ها، کارگاه ها و بیمارستان ها و .. به طور کامل ویران شده اند.

محافل مردمی سوریه بر این عقیده اند که جنایات آمریکا در حق این ملت، جامعه جهانی را که با سکوت خود از مهار این جنایات درمانده است، رسوا کرده است.

همه این محافل به اتفاق معتقدند که آمریکا با تاریخی آکنده از جنایات غیر انسانی علیه ملت های دیگر، هر سال با انتشار گزارش حقوق بشری، جهان را به ریشخند گرفته است.

پربیننده ترین خبرها