چند تذکر به شاهزاده بن‌طلال درباره ماهیت واقعی رژیم سعودی

چند تذکر به شاهزاده بن‌طلال درباره ماهیت واقعی رژیم سعودی
شنبه 14 فروردين 1400 - 16:03

ولید بن‌طلال، شاهزاده و تاجر سعودی تصویری از دو دیدار مصطفی الکاظمی، نخست‌وزیر عراق با محمد بن‌سلمان و رهبر معظم انقلاب اسلامی منتشر کرده و در ذیل تصویر نوشته است: "تصویر گویا است. عراق کشوری عربی است، فارس‌ها خارج از معادله هستند." او همچنین تصاویر پرچم‌های عراق و سعودی را ضمیمه این عکس کرده و در ذیل‌شان نوشته است "کرامت".

العالم- کشکول

با شاهزاده بن‌طلال، که نه خودش و نه خاندانش و نه ایدئولوژی وهابیت که در عربستان سعودی شکل گرفته، درباره ارزش‌ها و اصول اخلاقی و فرهنگ و تعالیم اسلامی سخن نمی‌گوییم.

آل سعود از زمانی‌که رژیم‌شان در قلب شبه‌جزیره عربستان تاسیس شد، نابود کردن اسلام و جلوگیری از وحدت میان مسلمانان را هدف غایی خود قرار داده است و گرنه هر فرد مسلمان از همان زمان کودکی‌اش این روایت نبی اکرم را یاد گرفته است که می‌فرمایند: لا فضلَ لعربيٍّ على عجميٍّ ، ولا لعجميٍّ على عربيٍّ ، ولا لأبيضَ على أسودَ ، ولا لأسودَ على أبيضَ، إلَّا بالتَّقوَى، النَّاسُ من آدمُ ، وآدمُ من ترابٍ" (همانا پروردگار شما يكى است و پدر شما يكى و دين شما يكى و پيامبرتان يكى. هيچ عربى را بر هيچ عجمى برترى نيست و هيچ عجمى را بر هيچ عربى و هيچ گندم گونى را بر هيچ سياهى و هيچ سياهى را بر هيچ گندم گونى، مگر به تقوا. ) بن‌طلال و خاندان سعودی و وهابی‌ها از تعالیم اسلام کاملا غریبه هستند و آنها آموزه‌های‌شان را از محمد بن‌عبدالوهاب، رفیق گرمابه و گلستان جدشان یعنی محمد بن‌سعود فرا گرفته‌اند که به کشتار، ذبح و غارت و چپاول فرزندان شبه‌جزیره عربستان دستور داده است.

با بن‌طلال با زبانی سخن می‌گوییم که می‌فهمد:

  • اگر با معنا و مفهوم "کرامت" آشنا می‌بودی هرگز آن را روی پرچم سعودی نمی‌نوشتی. جهانیان می‌دانند که شما در نقطه مقابل کرامت قرار دارید. حتی دشمنان آل‌سعود هم نمی‌توانستند توهین و تحقیرهای 24 ساعته دولت ترامپ علیه شما را بر نمی‌تابیدند ولی شما به جای اعتراض به او، علنا از ترامپ تشکر و از روابط "استراتژیک" میان ریاض و واشنگتن دم می‌زدید.
  • اما سخن گفتن شما درباره "اعراب" و بالا بردن پرچم "عربیت" موضوعی است که با نقش رژیم متبوع شما، که به یک هدف تاسیس شد، همخوانی ندارد. رژیم شما برای سرکوب عناصر قدرت عرب‌ها و خدمت به توطئه و سناریوهای صهیونیسم جهانی تاسیس شده و با مصرِ عبدالناصر و با سازمان آزادی‌بخش فلسطین و تمام جنبش‌های آزادی‌خواه جهان عرب، از جمله جماس، جهاد اسلامی، حزب‌الله، انصارالله و الحشد الشعبی و نیز انقلاب اسلامی ایران می‌جنگد. پیوند این جنبش‌ها که رژیم متبوع شما با انها مقابله می‌کند، دشمنی با اسرائیل و استکبارگری آمریکا است.
  • جهانیان حتی اربابان‌‌تان در واشنگتن و تل‌آویو به خوبی می‌دانند که همه گروه‌های تروریستی- تکفیری که آمریکا از آنها برای نابود کردن عرب‌ها و مسلمانان استفاده می‌کند، از رحم رژیم وهابی سعودی بیرون آمده است.
  • عراقی‌ها به خوبی می‌دانند که تکفیری‌‌ها و داعشی‌ها تبعه سعودی دارند و کافی‌ست که از دولت عراق بخواهید فهرست اسامی داعشی‌ها و تابعیت آنها را که عراقی‌ها را که به خاک و خون کشیده‌اند، آماده کند تا متوجه شوید که بیشتر آنها سعودی هستند.
  • عراق از روابط با رژیم وهابی سعودی چه چیزی عاید خواهد کرد. قدر مسلم آن است که دستاوردهای عراق از این روابط مانند دستاوردهای سوریه، یمن، لیبی، لبنان، سودان، مصر، سومالی، افغانستان، پاکستان، مالزی و چچن خواهد بود که رژیم منحوس و تروریستی شما ویرانی را برای این کشور به ارمغان برده است.
  • مهم‌ترین سوالی که مطرح می‌شود این است که چرا رژیم متبوع تو، رژیم صهیونیستی را از "وهابیت تکفیری" مستثنی کرده است؟ چرا این ایئولوژی را به فلسطین اشغالی صادر نمی‌کند؟ بله، امور کاملا حساب‌شده است؛ زیرا رژیم متبوع و اربابان‌تان در واشنگتن و تل‌آویو به خوبی می‌دانند که این ایدئولوژی برای نابود کردن کشورها و جوامع ساخته شده است لذا صهیونیست‌ها از این ایدئولوژی مخرب دور مانده‌اند.

پربیننده ترین خبرها