توقیف شناور کشورهای حوزه خلیج‌فارس در اسکله عامری بوشهر

توقیف شناور کشورهای حوزه خلیج‌فارس در اسکله عامری بوشهر
سه شنبه 17 فروردين 1400 - 14:09

بوشهر فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر بوشهر در حرکت بود در اسکله عامری خبر داد.

العالم - ایران

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد، با اعلام این خبر اظهار کرد: مرزبانان پایگاه دریابانی بوشهر در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی، روز گذشته حین کنترل شناورهای عبوری در اسکله عامری به یک فروند شناور تجاری حامل کالای قاچاق که از کشورهای حوزه خلیج فارس به مقصد بنادر بوشهر در حرکت بوده مظنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده، انواع لوازم جانبی موبایل شامل ۳۵ هزار کابل رابط شارژر، ۹۰۰ عدد سرشارژر فندکی، ۸ هزار و ۸۳۰ عدد انواع هندزفری، ۴ هزار و ۵۰۰ عدد کاور، ۸۵۰ عدد باطری را که به صورت قاچاق و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود، کشف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر در ادامه با اشاره به دستگیری ناخدای شناور مذکور به اتهام حمل بار قاچاق، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی کالاهای مکشوفه را بیش از ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند که پس از تشکیل پرونده مقدماتی به همراه متهم تحویل مراجع قانونی شدند.

ایسنا

پربیننده ترین خبرها