دیدگاههای متفاوت درباره حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه

دیدگاههای متفاوت درباره حمله بامداد امروز رژیم صهیونیستی به غزه
جمعه 27 فروردين 1400 - 19:39

چند ساعت پس از حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه دیدگاههای متفاوتی توسط کاربران شبکه های اجتماعی درباره این حمله منتشر شد.

العالم داغهای مجازی

برخی کاربران سعودی که مشهور به خیانت هستند آن را تایید کردند اما شمار زیادی با انتشار هشتگ #غزه – زیر – بمباران، آن را محکوم کرده و به اهالی غزه به خاطر پایداری شان در برابر اشغالگران تبریک گفتند.

رامی نوشت: آنچه فلسطینیان درباره حمله اسرائیل در ماه رمضان می گویند، دروغی کهنه است!.

گلنار در توئیتز اظهار داشت: آنچه فلسطینیان می گویند را باور نکنید، فقط دروغ می گویند، زمان دروغ گویی و مظلوم نمایی گذشته است!..

ابراهیم بن عطالله نوشت : غزه و قدس مقدس تر از مکه و مدینه نیستند و خون فلسطینی یک میلیونیوم یک قطره خون سعودی ارزش ندارد!.

دکتر سلطان المشلح نوشت: حمله به غزه هر سال تکرار می شود اما فقط عده ای چند دقیقه با آن ابراز همدردی نموده و سپس آن را فراموش می کنند لذا باید به طور جدی در برابر این حملات ایستاد.

عویضه بن حمد الهاجری از خداوند متعال درخواست کرد که اهالی غزه را در کنف حمایت خود قرار دهد و کید صهیونیستها را به خودشان بازگرداند.

خالد عبدالرحمن الرشیدی و یاسر محمد العواد نوشتند: این جنایت نقض آشکار تمام ارزشهاست که جامعه جهانی به آن پاسخ نمی دهد.

امینه نوشت: ارزش انسانی که کشورش اشغال شده به میزان مقاومتش در برابر اشغالگر است.

خلود نوشت: لعنت خدا به عادی سازی روابط و هر کسی که عادی سازی را تایید می کند، غزه زیر بمباران است اما برخی از عربها روز اشغال فلسطین را به دشمن صهیونیستی تبریک می گویند.

استاد خلف بنیان الخالدی نوشت: تمام اشخاصی که اقدام به عادی سازی می کنند باید روز قیامت پاسخگوی خون کودکان، اشک پیران و قلب شکسته روزه داران غزه باشند.

پربیننده ترین خبرها