شمار کرونایی های جهان از ۱۴۰ میلیون نفر عبور کرد/ قربانیان کرونا به سه میلیون و ۱۲ هزار و ۲۰۶ نفر رسید/ آمریکا کانون شماره یک مبتلایان کرونا در جهان

شمار کرونایی های جهان از ۱۴۰ میلیون نفر عبور کرد/ قربانیان کرونا به سه میلیون و ۱۲ هزار و ۲۰۶  نفر رسید/ آمریکا کانون شماره یک مبتلایان کرونا در جهان
شنبه 28 فروردين 1400 - 11:19

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان در حالی همچان رو به فزونی است و از مرز ۱۴۰ میلیون نفر عبور کرده که کشورهای جهان برای مقابله با همه گیری ویروس کرونا و واکسیناسیون در تقلا هستند.

العالم ـ آمریکا

بنابر اطلاعات منتشر شده از سوی تارنمای برخط «وردمترز دات اینفو» (worldometers.info) تا لحظه مخابره این خبر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به ۱۴۰ میلیون و ۵۳۱هزار و ۲۹۰ نفر رسیده است.

بنابراین گزارش، تاکنون سه میلیون و ۱۲ هزار و ۲۰۶ نفر نیز بر اثر ابتلا به کووید-۱۹ در جهان جان باخته اند.

این درحالی است که از این تعداد مبتلا؛ بهبودیافتگان از این ویروس نیز به بیش از ۱۱۹میلیون نفر بوده است است.

هم اکنون در آمریکا با توجه به کارزار واکسیناسیون کرونا، شمار مبتلایان به این ویروس به ۳۲میلیون و ۳۰۵هزار و ۹۱۲ نفر رسیده، ازاین تعداد نیز ۵۷۹ هزار و ۹۴۲ نفر جان باخته اند، که این کشور را به کانون شماره یک این ویروس در جهان بدل کرده است.

پس از آمریکا هند و برزیل به ترتیب با بیش از ۱۴ میلیون و ۵۰۰هزار و ۱۳ میلیون و ۸۰۰هزار مبتلا در رتبه های دوم و سوم مبتلایان به ویروس کرونا پس از آمریکا در جهان قرار گرفته اند.

پربیننده ترین خبرها