فاصله یک قدمی یمنی ها با آزادسازی مارب  

فاصله یک قدمی یمنی ها با آزادسازی مارب  
يکشنبه 29 فروردين 1400 - 19:58

مجاهدان یمنی علیرغم روزه داری و افزایش دمای هوا، با حملات بی وقفه به پایگاههای ائتلاف متجاوز سعودی و مزدورانش همچنان پیام های پایداری و پیروزی ارسال می کنند و پیروزی های بزرگی رقم می زنند و پایگاههای مزدوران نیز در برابر اراده ی شکست ناپذیر یمنی ها یکی پس از دیگری از هم فرو می پاشد.

العالم داغ‌های مجازی

عملیات نظامی بیانگر این است که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن از دو ورودی غربی و جنوبی و برای ورود به شهر مارب، در صدد محاصره این شهر هستند که بیشتر از هر زمانی به سقوط نزدیک است.

برخی منابع میدانی از کشته شدن بیش از 150 عنصر و سرکرده مزدروان متجاوز در درگیری های خشونت آمیز در نزدیکی شهر مارب طی روزهای اخیر خبر می دهند.

ارتش و کمیته های مردمی پس از پیشروی از سوی غرب و شمال غربی به سوی پایگاه نظامی "صحن الجن " سیطره خود را بر رشته کوههای البقل کامل کرد به گونه ای که می توانند حرکت نیروهای عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری فراری را در الطلعه الحمرا محدود کرده و بر مسیر مارب و صنعا تسلط یابند.

آزادسازی کامل شهر مارب مانند اعلام ناکامی عربستان در تجاوز به یمن بوده و می تواند مسیر جنگ را کاملا تغییر دهد زیرا آخرین پایگاه نیروهای مزدور در شمال و خط مقدم نیروهای مشترک برای پیشروی به سوی شرق است زیرا به موازات دو استان شبوه و حضرموت و از جنوب نیز به موازات استان البیضا و شبوه است بنابراین آزاد سازی آن ضربه سنگینی برای ائتلاف متجاوز و مزدورانش است.

نیروهای صنعا زمام درگیری های اطراف شهر مارب را در دست دارند به گونه ای که بر اساس طرح های نظامی به منظور کاهش دادن تلفات در صدد تثبیت محاصره مرکز استان است بدین ترتیب عملیات از غرب مارب به دورترین نقطه جنوب مدیریت می شودتا طرح محاصره دو ورودی غربی و جنوبی شهر اجرا شود.

کاربران شبکه های اجتماعی و گروه‌های مقاومتی دنیا با پیروزی های متوالی قهرمانان یمن، هشتگ مارب را به راه انداختند و از آن برای اعلام همبستگی و مشارکت در رقم زدن پیروزی جنگاوران یمنی علیه مزدوران متجاوز سعودی کمک گرفتند و در توییت های خود بر حمایت همیشگی از ارتش و کمیته های مردمی یمن در راه آزادسازی یمن از لوث وجود اشغالگران و افرادی که برای خدمت به دشمنان وجدان خود را فروخته اند، تاکید کردند.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها