ربودن 20 جوان از یک روستا در رقه توسط عناصر وابسته به آمریکا

ربودن 20 جوان از یک روستا در رقه توسط عناصر وابسته به آمریکا
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 10:44

شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» -وابسته به آمریکا- به روستای «جدیده کحیط» واقع در شرق رقه حمله کرده و 20 جوان از این روستا را ربودند.

العالم - سوریه

منابع محلی حاضر در استان رقه واقع در شمال سوریه از حمله عناصر وابسته به آمریکا به یک روستا خبر دادند.

این منابع به خبرگزاری اسپوتنیک گفتند که یک گروه از شبه‌نظامیان کُرد موسوم به «نیروهای دموکراتیک سوریه» -وابسته به آمریکا- به روستای «جدیده کحیط» واقع در شرق رقه حمله کردند.

به گفته منابع مذکور، این حمله در واکنش به بیرون راندن عناصر کُرد از جدیده کحیط بود که دو نفر از جوانان این روستا را کشته بودند.

این منابع تصریح کردند، عناصر کُرد پس از حمله، شمار زیادی از جوانان این روستا را بازداشت کردند و بیش از 20 نفر از آنان را به محل نامعلومی منتقل کردند.

به گفته منابع محلی، عناصر وابسته به آمریکا در جریان حمله به این روستا، سه منزل را به آتش کشیدند که یکی از این منازل، متعلق به پدر یکی از دو جوانی بود که قبلا به دست این عناصر کشته شده بود.

این منابع همچنین خبر دادند که عناصر کُرد، این روستا را محاصره کرده‌اند و اجازه ورود و خروج را نمی‌دهند.

این در حالی است که دهها نفر از ساکنان این روستا در واکنش به قتل این دو جوان، جمعه گذشته تظاهرات کردند و خواستار انتقام از عاملان قتل شدند.

عناصر کُرد و تروریستهای آمریکایی، مناطق گسترده‌ای از شرق و شمال شرق سوریه را در اشغال خود دارند و ساکنان این مناطق نیز بارها با تظاهرات، اعتراض خود را نسبت به این حضور اشغالگرانه ابراز کرده‌اند.

پربیننده ترین خبرها