تأکید مقاومت فلسطین بر انتفاضه فراگیر و متزلزل کردن رژیم صهیونیستی

تأکید مقاومت فلسطین بر انتفاضه فراگیر و متزلزل کردن رژیم صهیونیستی
سه شنبه 31 فروردين 1400 - 18:39

گروههای مقاومت فلسطین در غزه از مردم فلسطین خواستند که با استفاده از ماه رمضان، همبستگی اجتماعی را افزایش دهند تا بتوانند با رژیم صهیونیستی مقابله و فلسطین را آزاد کنند.

العالم - فلسطین اشغالی

گروههای مقاومت فلسطین در غزه به رژیم صهیونیستی هشدار دادند که صبر این گروهها را آزمایش نکند.

«مؤمن عزیز» از رهبران جنبش «المجاهدین» در نشست خبری گروههای مقاومت که در شهر غزه برگزار شد، تأکید کرد، مردم فلسطین شاهد حملات مکرر صهیونیستها و تعدی به نمازگزاران هستند، ولی مقاومت، در برابر این حملات دست بسته نخواهد ماند.

خبرگزاری صفا به نقل از عزیز گزارش داد، اقدامات صهیونیستها در الاقصی، تلاشهای مذبوحانه‌ای برای یهودی‌سازی و تغییر واقعیت فلسطینی شهر قدس است.

وی تصریح کرد، به خاطر همین اقدامات باید انتخابات سه مرحله‌ای فلسطین برگزار شود و انتخابات نیز در قدس صورت گیرد.

این رهبر المجاهدین با بیان اینکه انتخابات در قدس باید به عرصه درگیری و مقابله با دشمن صهیونیستی بدل شود، خواستار «انتفاضه فراگیری» شد که کرانه باختری، قدس، اراضی اشغالی را در برگیرد و رژیم صهیونیستی را متزلزل کند.

عزیز با تأکید بر اینکه «اسرای ما، مسئله محوری و ملی صرف هستند»، تصریح کرد: «به جز با پس گرفتن حقوق اسرا برای آزادی و نجات کامل، آرام نخواهیم گرفت».

وی از مردم فلسطین خواست که با استفاده از ماه رمضان، همبستگی اجتماعی را افزایش دهند تا بتوانند با رژیم صهیونیستی مقابله کنند و تا زمان آزادی کامل فلسطین، مقاومت کنند.

این رهبر مقاومت ضمن محکومیت تبریک کشورهای مرتجع عربی به خاطر «غصب و چپاول سرزمین و مسئله فلسطین»، خاطر نشان کرد، چنین کارهایی بر اهمیت مسئله فلسطین و قدس تأثیری نخواهد گذاشت.

پربیننده ترین خبرها