فراخوان گسترده در شبکه های اجتماعی برای تحریم امارات

فراخوان گسترده در شبکه های اجتماعی برای تحریم امارات
يکشنبه 5 ارديبهشت 1400 - 22:16

کاربران شبکه های اجتماعی همزمان با وقوع درگیری های شدید میان اهالی قدس شریف و نظامیان صهیونیست، در اعتراض به سیاست های امارات و سازش با رژیم اشغالگر فراخوانی برای تحریم این کشور و کالاهایش راه اندازی کردند.

العالم ـ امارات

کاربران با راه اندازی هشتگ "تحریم امارات" به سبب سازش با رژیم اشغالگر و حمایت بی سابقه از کالاهای اسراییلی، تاکید کردند که مساله فلسطین و مقدساتش بخشی از عقیده اسلامی است و نادیده گرفتن مساله فلسطین نوعی بی امانتی به شمار می آید. موضع امارات در واقع خیانتی آشکار نسبت به مسائل جهان عرب و اسلام است.

فعالان شبکه های اجتماعی از مساله فلسطین و جوانان فلسطینی که در حال درگیری با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی هستند، اعلام حمایت کردند. رژیم اشغالگر باب العامود را به یک پایگاه نظامی تبدیل کرده و تمام ورودی و خروجی های منطقه را مسدود کرده است.

"Adnan" در توییتی نوشت: صهیونیست های امارات از صهیونیست های اسراییلی خطرناکتر هستند و خصومت و دشمنی بیشتری نسبت به مسلمانان دارند.

"تركي الشلهوب" توییت کرد: فراموش نکنید که دولت توطئه ها(امارات) در پس تمام مصیبت ها و فجایع در کشورهای ماست و علیه ملت های عرب و رؤیاهای آنها برای تحقق آزادی عمل می کند.

او در توییتی دیگر نوشت: از یاد نبرید که امارات در قدس ملک می خرد و آنها را به اسراییلی ها می بخشد تا در یهودی سازی سهیم گردد.

کاربر دیگری به نام "HBH" نوشت: تحریم امارات نوعی ضربه زدن به رژیم اشغالگر است.

"Maحmoud GuevaraEagle" توییت کرد: تحریم امارات یک وظیفه دینی و ملی است. زیرا در حالی که اسراییل برادران فلسطینی ما را به قتل می رساند، امارات از اسراییلی ها حمایت میکند و در حالی که زنان و مردان و کودکان فلسطینی به صهیونیستها درس مقاومت می دهند، امارت خود را پشتیبان اسراییل می داند.

پربیننده ترین خبرها