تلفات سنگین ائتلاف سعودی در مأرب با ۱۱۵ کشته و زخمی

تلفات سنگین ائتلاف سعودی در مأرب با ۱۱۵ کشته و زخمی
سه شنبه 7 ارديبهشت 1400 - 14:37

منابع محلی گزارش می‌دهند که بیمارستان‌های شهر مأرب مملوء از کشته‌ها و زخمی‌های شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی است.

العالم - یمن

به گفته منابع محلی در شهر مأرب، بیمارستان‌های این شهر شب گذشته (دوشنبه) شاهد حضور ده‌ها کشته و زخمی از میان شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی بود.

به نوشته وبگاه الخبر الیمنی، در پی درگیری‌های شدید در اطراف شهر مأرب، بیش از ۱۱۵ تن از شبه نظامیان وابسته به ائتلاف سعودی در روز گذشته کشته و زخمی شدند.

به گفته منابع نظامی، شبه نظامیان دولت مستعفی تلاش داشتند تا مواضع از دست رفته خود در منطقه «الطلعة الحمراء» را که به طور کامل به دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن افتاده، باز پس گیرند که با تلفات زیاد ناکام ماندند.

همچنین در پی کمین‌های متعدد نیروهای دولت صنعاء تعداد زیادی از شبه نظامیان وابسته به دولت مستعفی در منطقه «المشجح» کشته و زخمی شدند.

به گفته این منابع، حداقل ۸۷ تن در منطقه «المشجح» کشته و زخمی شدند و در منطقه «الطلعة الحمراء» نیز ۳۸ تن از شبه نظامیان از پا در آمدند.

خبرگزاری فرانسه روز گذشته نوشت که نیروهای ارتش و انصارالله یمن توانسته‌اند درگیری‌ها را به منطقه «المیل» در شش کیلومتری شهر مأرب بکشانند.

منابع خبری امروز (سه شنبه) گزارش دادند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانسته‌اند در ادامه پیشروی‌های خود به سمت شهر مأرب بر «الطلعه الحمراء» بزرگترین و مهم‌ترین مقر نیروهای دولت مستعفی یمن تسلط پیدا کنند.

فارس

پربیننده ترین خبرها