دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع): عادی‌سازی روابط با اسرائیل خطری برای تمام بشریت است
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1400 - 19:02

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: برخی از کشورهای عربی در صدد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی در جوامع بین‌المللی هستند که خطری برای تمام بشریت است.

العالم - ایران / سیاسی

آیت الله «رضا رمضانی» روز چهارشنبه در دومین کنگره بین المللی قدس شریف در قم، افزود: اسلام مقاومت را واجب دانسته و به مردم دستور می‌دهد در برابر متجاوزان ایستادگی کرده و آنها را سر جای خودشان بنشانند.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس ابتدایی‌ترین حقوق مردم را در سرزمین‌های اشغالی زیرپا گذاشته و تمام تعهدات بین المللی و حقوقی را نقض کرده‌است.
آیت الله رمضانی گفت: در سالهای گذشته بیش از دو هزار و ۱۰۰ زن و کودک فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی شهید و بیش از ۱۳ هزار کودک مجروح و حدود ۵۰۰ کودک و نوجوان به اسارت گرفته شده‌است.
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با تاکید بر اینکه ایران به دنبال دانش هسته ای صلح آمیز است، ادامه داد: جوامع و سازمان‌های بین المللی باید خطر کلاهک‌های هسته‌ای رژیم صهیونیستی را جدی بگیرند و با وضع قوانینی تمام سلاح های کشتار جمعی را از سراسر عالم برچینند.
دومین کنگره بین المللی قدس شریف با شعار «القدس اقرب» و با سخنرانی ۳۰ شخصیت علمی و فرهنگی از کشورهای ایران، فلسطین، مالزی، هند، افغانستان، پاکستان، فرانسه، آرژانتین، عراق، ترکیه، شیلی، امارات، لبنان، سوریه، انگلیس، کانادا و تونس روز گذشته (سه شنبه) بصورت مجازی در قم (جنوب تهران) آغاز شد.

دسته بندی ها :

پربیننده ترین خبرها