امارات: با "اسرائیلی ها" طوری رفتار می کنیم که احساس کنند در خانه خود هستند

امارات: با
شنبه 18 ارديبهشت 1400 - 17:03

بی قاعدگی رفتار دولت امارات در همه چیز بر کسی عجیب نیست. روزی نمی گذرد که خبرهای عجیب و غیر عادی به گوش ما نرسد، مانند میزبانی جشنواره های همجنس گرایان یا فروش نوشیدنی های الکلی و برپایی بزرگ ترین میخانه جهان ، شکستن رکورد از نظر تعداد خانه های فساد و روسپی ها، بنای معبد هندو و یهود، و در آخر نیز عادی سازی غیر عادی اش با "اسرائیل" که چیزی فراتر عادی سازی کشورهای دیگر بود.

العالم-کشول

اینکه می گوییم عادی سازی امارات مثل عادی سازی های دیگر نبود، به دلیل ناهنجاری آن است. سفارت امارت در سرزمین های اشغالی فلسطین، روز پنجشنبه در حساب رسمی خود توییت جدیدی منتشر کرده که در آن از زبان محمد آل خاجه سفیر امارات خطاب به "اسرائیلی ها" گفت:"شما احساسی به انسان می دهید که انگار در خانه خود است". مدتی قبل نیز آل خاجه نوشته بو که اگر "اسرائیلی ها" به امارات سفر کنند، با آنها طوری رفتار می شود که آنجا را خانه خود بدانند.

گفتنی است که سفیر امارات این اظهارات را در روز جهانی قدس و هم زمان با تظاهرات مردم منطقه الشیخ جراح قدس بر زبان رانده است، مردمی که در سایه نقشه یهودی سازی قدس، با حملات وحشیانه نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان از خانه خود بیرون رانده می شوند.

نمی دانیم آل خاجه چگونه خود را در "خانه" احساس کرده وقتی که استقبال کننده های او در این سرزمین، با زور و خشونت اهالی قدس را از خانه های خود بیرون می کند، آن هم خانه هایی که از قدیم متعلق به فلسطینیان بوده است. باز هم نمی دانیم که رفتار وحشیانه با زنان مقدسی که در کنار همسرانشان روبری اشغالگران ایستادند و حاضر نشدند از خانه خود خارج شوند، چرا استقبال کنندگان از آل خاجه را تحت تاثیر قرار نداد. این پست ترین احساس آل خاجه است که نه تنها خود را در خانه احساس کرده، بلکه اشغالگران و شهرک نشینان را هم به امارات دعوت کرد و قول داد طوری با آنها رفتار شود که حس کنند در منزل خود هستند!

به این گفتار بسنده می کنیم و قضاوت را به خواننده دانا می سپاریم. همچنین از خواننده می خواهیم زین پس از رفتارهای دولت امارات شگفت زده نشود. آنها نه تنها وظیفه ای که برای آنها تعیین شده انجام می دهند، بلکه به صورتی غیر عادی در آن استمرار می ورزد.

پربیننده ترین خبرها