حماس: مقاومت نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را می شناسد

حماس: مقاومت نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را می شناسد
سه شنبه 21 ارديبهشت 1400 - 14:23

محمد المدهون، از رهبران جنبش حماس گفت که مقاومت نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را به خوبی می شناسد.

العالم - فلسطین اشغالی

مدهون با شرکت در برنامه "مع الحدث" العالم گفت: "ما نقاط ضعف رژیم صهیونیستی را به خوبی می شناسیم و میدانیم که در چه فضایی می توانیم حرکت کنیم و همین امر رژیم اشغالگر را به وحشت انداخته است".

وی خاطرنشان کرد که نحوه ورود غزه به نبرد قدس بسیار هوشمندانه و با درایت و همراه با درک صحیحی از نقاط ضعف و تحولات جاری در این رژیم بوده است و توانست نبرد را طوری مدیریت کند که این رژیم کنترل خود را از دست بدهد.

وی در تشریح تفاوت نبرد فعلی با نبردهای قبلی با این رژیم خاطرنشان کرد که مقاومت در این نبرد بر اساس محوریت قدس عمل کرده است و لذا فاز جدیدی از مبارزات را بنیان نهاده است؛ مقاومت فقط به دنبال دفاع از خود و ملت خود در غزه نیست بلک می خواهد از قدس و شهروندان قدس و کرانه باختری دفاع کند.

المدهون تصریح کرد که جنونی که اکنون گریبانگیر رژیم صهیونیستی شده است به خاطر این است که نمی تواند درک کند که ملتی که 15 سال در غزه در محاصره کامل بوده است چگونه می تواند اینگونه معادلات را به هم ریخته و دیگر فقط دریافت کننده ضربه نباشد.

وی خاطرنشان کرد که نحوه اداره نبرد کنونی در مقابل اشغالگران ثابت کرده است که تمام تحرکات و رزمایش های قبلی رژیم برای ثبات آمادگی و برتری خود در برابر مقاومت به شکست انجامیده است نبرد امروز موازنه قوا را تغییر داده است.

پربیننده ترین خبرها