صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت کیش و مات شدند

صهیونیست‌ها با موشک‌های مقاومت کیش و مات شدند
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 08:38

طی دهه‌های متوالی از اشغالگری در اراضی غربی، دشمن صهیونیست نشان داده است که منطقی جز منطق زور و مقابله به مثل را نمی‌فهمد و نه طرح صلح سودبخش است و نه عادی‌سازی. تنها زبان صلاح است که از سرزمین در مقابل اشغالگری دفاع می‌کند و می‌تواند به جنایات رژیم صهیونیستی و هتک حرمت‌هایش به مقدسات اسلامی پایان دهد.

العالم- تحلیل روز

موشک‌های مقاومت، قدس را به غزه وصل و معادله‌اش را بر رژیم صهیونیستی تحمیل کرد و نشان داد که پاسخ تخلیه اهالی محله "شیخ جراح" از خانه‌های‌شان سکوت نیست و هر تجاوز و جنایتی در حق قدس با آتش پاسخ داده خواهد شد.

دشمن با جدیت و از طریق حمله هوایی به ساختمان‌های مسکونی و کودکان غزه تلاش کرد که این معادله را بر هم بزند و در حقیقت، فرمانده ارتش اشغالگر با هدف قرار دان برج‌های مسکونی در نوار غزه را تصویب کرد و متعاقب آن برج‌های زیادی از جمله برج 13 طبقه "هنادی" در محله "الرمل" در غزه بمباران شدند. ولی مقاومت در زمان مناسب پاسخ داد و با شلیک 137 موشک، آسمان تل‌آویو را نورباران کرد که در جریان آن دو صهیونیست کشته شدند و همپنین فرودگاه "بن گوریون" تعطیل شد؛ این فقط نوک کوه یخ است؛ چرا که رژیم اشغالگر اشتباه خود را دوباره تکرار کرد و در پاسخ به تداوم حملات هوایی به برج‌ها و ساختمان‌های مسکونی در نوار غزه، گردان‌های عزالدین قسام حملات گسترده موشکی صورت دادند و حدود 100 موشک به شهر اشغالی "بئر السبع" شلیک کردند و همچنین گردان‌های القدس نیز تأکید کرد که در مقابل حملات رژیم اشغالگر به ساختمان‌های مسکونی، ساکت نمی‌نشیند.

"عقب‌نشینی از الاقصی و عدم تجاوز به فلسطینیان قدس اشغالی در مقابل آتش‌بس"، این شرط را "اسماعیل هنیه" رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد. "زیاد نخاله" دبیرکل جهاد اسلامی نیز متذکر شد "مقاومت ادامه دارد و ما مصمم به ادامه این نبرد هستیم و به ملت خود وعده می‌دهیم که عقب‌نشینی نخواهیم کرد."

"بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طبق عادت به تهدید گروه‌های مقاومت حماس و جهاد اسلامی بسنده کرد و مدعی شد که اینها هزینه گزافی خواهند پرداخت. نتانیاهو، که در کنفرانس مطبوعاتی سخن می‌گفت، به حملات تروریستی جنگنده‌های اشغالگر به نوار غزه تفاخر کرد. در واقع، صهیونیست‌ها برای حفظ آبروی‌شان در مقابل شهرک‌نشینیان، اقدامی جز قتل، خونریزی و ویران کردن خانه‌های فلسطینیان صورت نمی‌دهند. قدر مسلم آن است که هرگونه تلاش رژیم اسرائیل برای یورش به نوار غزه نتیجه‌ای وحشتناک برای آن خواهد داشت و این باریکه محاصره‌شده به گورستانی برای سربازان اشغالگر و خودروها و تجهیزات نظامی‌شان تبدیل خواهد شد.

تئوری مقاومت، طی دو روز گذشته به وضوح اثبات شد؛ یعنی این‌که فقط موشک‌های مقاومت هستند که می‌توانند رژیم اسرائیل را به زانو دربیاورند و با قلدری و وحشیگری آن مقابله کنند، ولی عادی‌سازی محقرانه رژیم‌های مرتجع عربی با صهیونیست‌ها چانه‌زنی درباره حقوق مسلمانان و مقدسات فلسطین و شهر قدس شریف ارزیابی می‌شود.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها