فرار گروهی شهرک نشینان  

فرار گروهی شهرک نشینان  
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 18:17

ساکنان شهر اللد همزمان با  اقدام  مقاومت فلسطین در حمله به پایگاههای دشمن صهیونیستی و شهرک هایش با دهها موشک و  در پاسخ به نقض حقوق فلسطینیان قدس و مسجدالاقصی، در برابر شهرک نشینان اشغالگر انقلاب کردند.

العالمداغهای مجازی

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در صفحه خود در توییتر از اقدام نیروهای امنیتی اسرائیل در اعزام 16 یگان نیروی گارد مرزی به شهر اللد و اعلان وضعیت فوق العاده در این شهر برای تسلط بر آن پس از درگیری های فلسطینیان و نیروهای اشغالگر خبر داد.

این تصمیم پس از اظهارات شهردار اللد و تاکید بر عدم کنترل کامل بر این شهر اتخاذ شد.

وی افزود این خیابان‌ها شاهد جنگی داخلی میان فلسطینیان و شهرک نشینان است.

شهردار اللد از نتانیاهو خواست با مداخله؛ برای کنترل مجدد خیابانها نیروهای ارتش را به آنجا اعزام کند.

این درگیری ها شامگاه سه شنبه در شهر اللد و چند شهر ، میان جوانان فلسطینی و نیروهای اشغالگر و شهرک نشینان از سرگرفته شد به گونه ای که یک شهرک نشین در ساعت پایانی شامگاه سه شنبه با اصابت سنگی به سرش پس از حمله تظاهرکنندگان به خودروی وی در شهر اللد زخمی شد و جراحت وی نیز شدید است.

در گیری های شهر اللد ،در تشییع جنازه مردی رخ داد که روز دوشنبه در این شهر به شهادت رسید .جوانان الرمله نیز دهها خودروی شهرک نشین این شهر را به آتش کشیدند ارتش اشغالگر گفت دهها شهرک نشین را به دلیل ترس از به خطر افتادن زندگی اشان تخلیه کرده است

معترضان در شهر عکا نیز یک رستوران ،مرکز پلیس و خودروهای شهرک نشینان و کلیسایی یهودی را به آتش کشیدند.

شبکه 12 عبری بامداد چهارشنبه نیز از کشته شدن یک شهرک نشین و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر به دلیل حملات موشکی غزه خبر داد و کشته های اسرائیلی اللد به 5 نفر رسید.

این شبکه از کشته شدن یک اسرائیلی و زخمی شدن شدید یک نفر دیگر ناشی از حمله موشکی مستقیم به منزلی در منطقه یهود نزدیک به فرودگاه بین المللی بن گوریون و هم چنین افزایش شمار کشته های اسرائیلی به 5 نفر پس از کشته شدن یک زن و کودکش در شهر اللد خبر داد.

کلید واژه ها :

پربیننده ترین خبرها