اطلاعات مهم از زبان خبرنگار العالم درباره حوادث سرزمین های اشغالی

اطلاعات مهم از زبان خبرنگار العالم درباره حوادث سرزمین های اشغالی
چهارشنبه 22 ارديبهشت 1400 - 20:24

فارس الصرفندی خبرنگار شبکه العالم گفت زمانی که 13 اسرائیلی کشته می شوند این آمار نسبت به رژیم صهیونیستی بالاست و عملا پیش از اینکه شکست مالی باشد شکست معنوی است.

العالم- فلسطین اشغالی

وی درباره حملات بی وقفه اسرائیل به ملت فلسطین و واکنش مقاومت گفت: اشغالگران تصور می کنند تجاوز به نوار غزه فقط برای فلسطینی ها تلفات دارد و فقط انها مادی و معنوی آسیب می بینند اما اکنون غافلگیری بزرگ برای صهیونیست هاست که کشته ها و تاسیسات زیادی از دست داده اند، مقاومت فلسطین توانست آنان را در تل آویو پایتخت اقتصادی و سیاسی به پناهگاه‌ها بکشاند که هرگز فکرش را نمی کردند.

صرفندی افزود: با پیگیری رسانه ها و تلویزیون اسرائیل به این سوال بر می خورد که خبرنگاران از مسئولین فقط زمان پایان جنگ را می پرسند در حالی که هنوز روز سوم درگیری است. سوالات دیگری که در رسانه های اسرائیلی مطرح می شود این است آیا برای ورود 300 یا 400 هزار شهرک نشین ساکن کرانه باختری به مسجد الاقصی، رواست اسرائیل این اندازه تلفات بدهد؟

سوال دیگر نیز این است آیا بنیامین نتانیاهو بر منافع خود و به ضرر مردم اسرائیل قمار می کند بنابراین برخی در تل آویو و اسرئیلی بر این باورند که این حوادث قمار نتانیاهو برای باقی ماندن در قدرت به ویژه پس از تشکل دولت از سوی یائر لاپید است و همه احساس می کنند نتانیاهو برای منافع شخصی خود زندگی اسرائیلی ها را قمار می کند.

پربیننده ترین خبرها